نفت، اسیر دست سپاهان شد

از همان ابتدا هم قابل‌پیش‌بینی بود که سپاهان در برابر حریف بحران‌زده و نصف و نیمه‌ای مثل نفت مسجدسلیمان کار سختی برای پیروزی ندارد و شاگردان خوزه مورایس در برابر این حریف ته‌جدولی به یک‌برد پرگل دست پیدا کردند تا با استفاده از لغزش پرسپولیس در این هفته، بتوانند شرایط بهتری در جدول رده‌بندی پیدا کنند. نفتی‌ها در شرایطی به دیدار سپاهان آمده بودند که بعد از شکست سنگین هفته گذشته، رضا مهاجری، سرمربی این تیم، عطای کار را به لقایش بخشیده بود و مسجدسلیمانی‌ها و سرمربی جدیدشان قصد داشتند تا با استفاده از شوک واردشده به بازیکنان در برابر سپاهان مدعی نتیجه بگیرند.

تاریخ انتشار: 14:53 - شنبه 1401/11/8
مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه
نفت، اسیر دست سپاهان شد

اما با این حال آن‌ها حرفی برای گفتن نداشتند و سپاهان علاوه بر اینکه چهار گل زد، شاید به اندازه تعداد انگشتان یک دست هم گل نزد تا شکستی سنگین‌تر از این را تجربه نکنند. این برد برای نماینده فوتبال اصفهان بسیار ارزشمند بود و سپاهان که در شروع دوباره رقابت‌های لیگ نتوانسته بود به پیروزی دست پیدا کند، با این ۳ امتیاز وضعیت بهتری در جدول رده‌بندی پیدا کرد.

پیام نیازمند: زور نفت آنقدر زیاد نبود که بتواند دروازه سپاهان را با خطر آنچنانی روبه‌رو کند و به همین خاطر پیام نیازمند روز بسیار آرامی را پشت سر گذاشت؛البته می‌شد این انتظار را هم داشت که مورایس در این بازی نه‌چندان سنگین فرصت دوباره‌ای به رشید مظاهری هم بدهد؛ اما باز هم نیازمند، دروازه‌بان اول تیمش بود تا صدای اعتراض مظاهری در پایان مسابقه بلند شود و باید دید که این چالش ایجادشده بین دروازه‌بانان سپاهان در نهایت کار را به کجا خواهد رساند.

محمد دانشگر: اگر مورایس دست از قانون نوبتی بازی‌کردن مدافعانش بردارد، محمد دانشگر می‌تواند به عنوان یک بازیکن فیکس عملکرد بسیار خوبی در ترکیب سپاهان داشته باشد. او در مقابل نفت یک‌گل زیبا هم به ثمر رساند تا با پیراهن سپاهان هم بتواند دروازه حریفان لیگ برتری را باز کند.

نیلسون جونیور: مدافع برزیلی یکی از آرام‌ترین روزهای خودش را در لیگ امسال پشت سر گذاشت و مهاجمان نفت آنقدر بی‌آزار بودند که او کار سختی برای بسته‌نگه‌داشتن دروازه تیمش نداشت.

رامین رضاییان: بهترین بازیکن تیم ملی ایران در رقابت‌های جام‌جهانی همچنان به درخشش خودش در فوتبال داخلی هم ادامه می‌دهد. رضاییان این روزها تبدیل به مهره اصلی سپاهان برای ایجاد موقعیت گل بر روی دروازه رقبا شده است. او در مقابل نفت نفوذهای زیادی به در سمت دروازه حریف انجام داد و البته بدشانس بود و در نیمه دوم هم پایش به گل باز نشد.

میلاد زکی‌پور: ترکیب زکی‌پور و نورافکن یک زوج مناسب در سمت چپ خط دفاعی این تیم ساخته و حضور زکی‌پور این اطمینان را به نورافکن داد تا نفوذهای بیشتری به سمت دروازه حریف انجام دهد. این ترکیب در ادامه بازی‌های سپاهان هم می‌تواند عملکرد بسیار خوبی در سمت چپ زمین سپاهان ایجاد کند.

محمد علی‌نژاد: هافبک کناری سپاهان بر روی دوگل این تیم در مقابل نفت تأثیر مستقیم داشت و به همین خاطر می‌توان به او در این بازی نمره قبولی داد. علی‌نژاد یکی از پرسرعت‌ترین بازیکنان سپاهان است و در مسابقاتی که کار این تیم در برابر رقبا گره می‌خورد، سرعت علی‌نژاد می‌تواند کمک حال سپاهان باشد.

مسعود ریگی: خط هافبک نفت آنقدر پرقدرت نبود که بتواند ریگی را متوقف کند و همین موضوع باعث شد تا هافبک دفاعی سپاهان یکی از بی‌دردسرترین روزهای خودش را پشت سر بگذارد؛ البته ریگی به‌عنوان یک بازیکن جنگنده نمایش خوبی در پشت سر محمد کریمی داشت و فرصت را برای بسته‌نگه‌داشتن دروازه سپاهان فراهم کرد.

محمد کریمی: هافبک سپاهان در این بازی آنچنان به چشم نیامد و وظیفه گل‌زنی و گل‌سازی بیشتر بر دوش بقیه بازیکنان سپاهان قرار گرفته بود تا کریمی نتواند آن‌طور که باید و شاید در این بازی عملکرد مناسبی از خودش به نمایش بگذارد.

امید نورافکن:  آنقدر شوت به سمت دروازه نفت مسجدسلیمان زد تا در نهایت یکی از همین ضربات تبدیل به گل شد تا نام نورافکن هم در لیست گل‌زنان این بازی قرار بگیرد. هافبک سپاهان بعد از پشت‌سرگذاشتن شوک غیبت در جام‌جهانی کم‌کم به شرایط ایدئال نزدیک می‌شود و این گل به‌نوعی اعاده حیثیتی برای هافبکی بود که حقش در جام‌جهانی ۲۰۲۲ خورده شد.

فرشاد احمدزاده: نسبت به بازی‌های قبلی، نمایش بهتری را از احمدزاده دیدیم و ارسال او بر روی گل اول سپاهان توانست قفل دروازه نفتی‌ها را باز کند تا احمدزاده کم‌کم تبدیل به همان بازیکن باکیفیت دوسال گذشته شود.

شهریار مغانلو: گل بسیار زیبایی در نیم ه‌اول به ثمر رساند؛ اما انتظار می‌رفت که در ادامه مسابقه بتواند گل‌های بیشتری وارد دروازه نفت کند؛ ولی ضربات او کمی بی‌دقت بود و به‌همین خاطر مغانلو نتوانست در این بازی شانسی برای انجام دبل داشته باشد.

 

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

دو × پنج =