معجزه

شکرگزاری به درگاه الهی، یکی از مهمترین وظایف انسان است. نعمات و برکات خداوند آن قدر زیاد است که قابل شمارش نیست و فقط با شکرگزاری است که می‌توان به نعمات الهی دست یافت.

تاریخ انتشار: 12:42 - شنبه 1402/05/14
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
معجزه

به گزارش اصفهان زیبا؛ شکرگزاری به درگاه الهی، یکی از مهمترین وظایف انسان است. نعمات و برکات خداوند آن قدر زیاد است که قابل شمارش نیست و فقط با شکرگزاری است که می‌توان به نعمات الهی دست یافت.

جالب است بدانید قدرت شکرگزاری، تمام موارد منفی زندگی را از بین می‌برد. زمانی که حواس خود را متوجه شکرگزاری کنی، آن را بر زبان بیاوری یا احساسش کنی، در واقع فرکانس انرژی خود را به یکی از قوی‌ترین و بالاترین فرکانس‌های موجود تبدیل می‌کنی.

همانطور که طبق قانون جذب، هر چیزی مشابه خود را جذب می‌کند، شکرگزاری مطلق به مفهوم همیشه به یاد خدا بودن و گام برداشتن در مسیر الهی است.

فرد شاکر درباره برکات هستی و سرچشمه فیض و نعمات الهی فکر می‌کند و به چنان باور و ایمانی می‌رسد که رشته وجودش به پروردگار متصل می‌شود؛ در نتیجه هرگز لحظه‌ای از عمر خود را برای موارد منفی هدر نمی‌دهد و در جهت کسب کمالات و متعالی شدن تلاش می‌کند.

در واقع شکرگزاری نوعی توفیق و نعمت الهی است که لازم است به پاس این شکرگزاری، باز هم شکری به جا آورده شود.

به هرحال اهمیت شکرگزاری چنان زیاد است که راندا برن، نویسنده کتاب معجزه، اقدام به نوشتن کتاب حاضر را کرده است، کتابی جذاب و آرامبخش که توسط این نویسنده منتشر و با همت نفیسه معتکف ترجمه شده است.

در این کتاب، 28 تمرین عالی وجود دارد و این تمرین‌ها به‌خصوص طوری تنظیم شده است تا تو یاد بگیری چگونه از قدرت معجزه‌آسای شکرگزاری به منظور متحول کردن سلامت، پول، شغل و روابط خودت استفاده کنی و به جزیی‌ترین خواسته‌ها و بزرگ‌ترین آرزوهایت تحقق بخشی.

همچنین یاد می‌گیری که چطور شکرگزاری را به منظور از بین بردن مشکلات و متحول کردن هر نوع وضعیت منفی در زندگی‌ات به کار ببری.

هنگام خواندن این دانش و آگاهی متحول‌کننده زندگی، خودت مسحور و مجذوب می‌شوی اما بدون تمرین آنچه یاد می‌گیری، این دانش از دستت در می‌رود و فرصتی را که به‌راحتی برای متحول کردن زندگی‌ات جذب کرده بودی، از دست می‌دهی.

برای اینکه مطمئن شوی چنین بلایی بر سرت نمی‌آید، لازم است دوره 28 روزه شکرگزاری را تمرین کنی تا تک تک سلول‌ها و ضمیر ناخودآگاهت از آن اشباع شود. در این صورت است که زندگی‌ات تا آخر عمر متحول خواهد شد.

تمرین شکرگزاری با تلاشی متمرکز در روزهای متوالی ضمانت می‌کند تا تو شاهد رخداد سریع معجزه در زندگی‌ات باشی.

گفتنی است؛ این کتاب 256 صفحه‌ای اکنون در بازار موجود است و علاقه‌مندان می‌توانند ضمن تهیه آن در بازار، از مجموعه فروشگاه طبیعت شاد نیز خریداری کنند.

برچسب‌های خبر
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

2 × 5 =