نوجوانانه با «کاپیتان»

دومین فیلم از مجموعه اکران‌های جشنواره سی‌وپنجم، اکران فیلم «کاپیتان» در پردیس سینمایی چهارباغ بود که صبح شنبه داوران و خبرنگاران کودک‌ونوجوان به تماشای آن نشستند.

تاریخ انتشار: 16:28 - یکشنبه 1402/07/16
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
نوجوانانه با «کاپیتان»

به گزارش اصفهان زیبا؛ دومین فیلم از مجموعه اکران‌های جشنواره سی‌وپنجم، اکران فیلم «کاپیتان» در پردیس سینمایی چهارباغ بود که صبح شنبه داوران و خبرنگاران کودک‌ونوجوان به تماشای آن نشستند.

این اثر با به‌تصویرکشیدن بخشی از زندگی یک کودک سرطانی، تلاش می‌کند زیست او در بیمارستان را روایت کند. این فیلم به دنبال آن است تا برخلاف فضای غمگین کودکان سرطانی و مشکلات آن‌ها به حس امیدبخشی و نشاط‌آوری بین کودکان اشاره بیشتری داشته باشد.

حس ازخودگذشتگی نکته مهم‌تری است؛ آنجا که عیسی به‌عنوان بازیگر نوجوان این اثر از دیدن فوتبالیست موردعلاقه‌اش می‌گذرد تا پروانه را به آرزوی دیرینه‌اش، یعنی صحبت با پدرش برساند.

امیرحسین بیات، بازیگر نوجوان کاپیتان، با بازیگری بسیار خوبی که از خود نشان داد، یکی دیگر از نقاط قوت فیلم بود؛ همچنین ارغوان شعبانی در نقش پروانه، بازیگر مکمل نقش عیسی، تأثیر مهمی بر خط داستانی فیلم گذاشت و برخلاف همیشه بازی کودکان سرطانی زنده‌تر و جذاب‌تر از بازی بزرگ‌سالان بود.

درنهایت، پایان‌بندی فیلم به‌صورت قابل‌قبولی صورت گرفت و پروانه به آرزویش رسید و عیسی هم خوشحال از به آرزو رسیدن او.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

دو × دو =