من عاشق بازیگری هستم

مهری سرتیپی اصفهانی، مادر شهید و متولد 1322 مسن‌ترین بازیگر سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان است.

تاریخ انتشار: 15:20 - چهارشنبه 1402/07/19
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
من عاشق بازیگری هستم

به گزارش اصفهان زیبا؛ مهری سرتیپی اصفهانی، مادر شهید و متولد 1322 مسن‌ترین بازیگر سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان است.

او که بازیگر فیلم کوتاه سوپ خروس به کارگردانی هادی کیانی است، در گفت‌وگو با «اصفهان‌زیبا» می‌گوید: «فیلم کوتاه سوپ خروس، اولین فیلمی است که بازی کردم و به دلیل اینکه از جوانی دوست داشتم بازیگر شوم، در این فیلم بازی کردم و هیچ‌گونه توقع مالی هم از کارگردان ندارم.»

او در خصوص اینکه چگونه با کارگردان آشنا شد، بیان می‌کند: «یک روز آقای کیانی درب مغازه دوستش ایستاده بود؛ من هم در کنار ماشینش ایستاده بودم و می‌خواستم به خانه خواهرم بروم. آقای کیانی به من گفت: شما می‌توانید فیلم بازی کنید؟ من با اشتیاق و جان‌ودل پذیرفتم. عاشق بازیگری هستم و بالاخره آقای کیانی من را کشف کرد. علی سرتیپی فرزند من، در تهران بهترین سینما را دارد و مرحوم رضا صدرعاملی پسرخاله من هستند و افتخار می‌کنم که از خانواده هنرمندان هستم.»

این بازیگر خوش‌ذوق می‌گوید: «بازیگران جوان، نوجوان و کودک باید با عشق وارد دنیای فیلم شوند و از جان‌ودل مایه بگذارند؛ مانند من که با جان‌ودل آمدم و بازی کردم.»

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

20 − پانزده =