محقق شدن بیش از 60 درصد تعهد اشتغال در اردستان

تعهد اشتغال شهرستان در سال جاری هزار و ۸۳۲ نفر بوده که تاکنون ۶۴ درصد آن محقق شده است و این نشان از موفقیت در زمینه اشتغال است.

تاریخ انتشار: 21:04 - یکشنبه 1402/09/26
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
محقق شدن بیش از 60 درصد تعهد اشتغال در اردستان

به گزارش اصفهان زیبا تعهد اشتغال شهرستان در سال جاری هزار و ۸۳۲ نفر بوده که تاکنون ۶۴ درصد آن محقق شده است و این نشان از موفقیت در زمینه اشتغال است.

سید محمد‌هادی احمدی‌طبا، فرماندار اردستان، با اعلام این خبر، خاطرنشان کرد: با توجه به سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده در چندین سال گذشته در بخش‌های مختلف صنعتی، معدنی، کشاورزی و دیگر صنف‌ها، وضعیت ایجاد اشتغال شهرستان رضایت‌بخش است.

او با بیان اینکه تعدادی از دستگاه‌های اجرایی تعهد اشتغال خود را به خوبی انجام داده‌اند، گفت: دستگاه‌هایی که تعهد اشتغال آنها در حد مناسب نیست باید تلاش بیشتری کنند و تا پایان دی ماه تعهد اشتغال خود را به طور کامل محقق کنند.

احمدی‌طبا بیان کرد: بحث اشتغال، از مهمترین موضوع‌های شهرستان است که باید با آینده نگری، بهتر کار کنیم.

او گفت: در حوزه گردشگری امسال اتفاق‌های خوبی در راه است و هتل اردستان افتتاح می‌شود، همچنین کلنگ احداث مزرعه گردشگری آونگ به زمین زده خواهد شد و مجموعه خانه تاریخی حکیم نیز به بهره برداری می‌رسد.

 افزایش تسهیلات روستایی

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی اردستان نیز از اختصاص ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار تبصره ۱۶ و ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات روستایی و ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ مشاغل خانگی خبرداد و افزود: در خصوص تبصره ۱۶، تاکنون ۶۹ پرونده به میزان ۲۱۰ میلیارد ریال تکمیل و به بانک ارسال شده است.

او افزود: در بخش مشاغل خانگی ۱۴ پرونده به میزان ۱۴۰ میلیون ریال تکمیل و به بانک معرفی شده است.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

5 × دو =