نمایشگاه یلدایی در مجموعه فرهنگی باغ نوش

همزمان با ایام یلدا، مجموعه فرهنگی باغ نوش به برپایی نمایشگاهی از جنس هنر، ویژه شب یلدا برای خانواده‌ها اقدام کرده است.

تاریخ انتشار: 12:33 - پنجشنبه 1402/09/30
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
نمایشگاه یلدایی در مجموعه فرهنگی باغ نوش

به گزارش اصفهان زیبا؛ همزمان با ایام یلدا، مجموعه فرهنگی باغ نوش به برپایی نمایشگاهی از جنس هنر، ویژه شب یلدا برای خانواده‌ها اقدام کرده است.

نمایشگاهی با اقلام مختلف که از محصولات غذایی سالم و خانگی تا انواع هنرهای دستی و سنتی را شامل می‌شود.

برای اطلاع بیشتر از این نمایشگاه کم‌نظیر با مدیر باغ و تعدادی از غرفه‌داران صحبتی داشتیم که به چکیده‌ای از آن اشاره می‌کنیم:

نمایشگاه ویژه به مناسبت شب یلدا

کتایون حیدری، مدیر باغ نوش: مجموعه فرهنگی باغ نوش با هدف ایجاد اشتغال بانوان و تولید و توزیع محصولات سالم، ویژه یلدا به برگزاری نمایشگاه و دستاوردهای خانگی یلدایی اقدام کرده است و بانوان به مدت یک هفته اقدام به فروش محصولات خود کرده‌اند.

ناگفته نماند که در این نمایشگاه، بانوان کارآفرین و بانوان تحت پوشش بهزیستی محصولاتی همچون صنایع غذایی خانگی، ادویه‌جات، کیف چرم و حصیری، لباس و ساخت عروسک‌هایی را در معرض نمایش و فروش قرار داده‌اند و به طور دائمی در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 8 تا 13 دایر است.

از تولید تا مصرف…!

صغرا جعفری، غرفه‌دار اکسسوری مو: من حدود یک‌سال و نیم هست که انواع کش، گیره و تل مو در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف تهیه می‌کنم و حالا هم با توجه به شب یلدا، طرح‌ها را با رنگ هندوانه که نمادی از شب یلدا است، در معرض نمایش و فروش گذاشته‌ام.

خوشبختانه از کارم بسیار راضی هستم، چون استقبال مردم عالی بوده است. ضمنا در این موقعیت حال و روحیه خوبی پیدا کرده‌ام و از استرس‌های پیش از این کار رها شدم.

اکرم‌السادات جمشیدی، غرفه‌دار انواع لباس سنتی: حدود 30 سال سابقه در کار طراحی و دوخت انواع لباس دارم، به‌خصوص طراحی و دوخت لباس‌های سنتی و اصیل ایرانی را به عهده‌ گرفته‌ام. به مناسبت شب یلدا هم میزی از هنرهای یلدایی را در معرض نمایش قرار داده‌ام.

شهلا طالبی، هنرمند: حدود 10 سال سابقه در کار سفال و سنگ و نیز عروسک‌سازی و مجسمه‌سازی دارم و حدودا یکسالی هست که در این نمایشگاه سفارشاتی از مشتریانم که بسیار هم هستند می‌گیرم.

در این ایام هم که ویژه شب یلداست، کارهای هنری دیگری را به دیگر اجناس اضافه کرده‌ام.

 

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

1 × 5 =