مجموعه فرهنگی تفریحی باغ نوش برگزار می‌کند:

جایی برای همدلی زوجین

بازسازی عشق در رابطه، کالبدشکافی ذهنی همسران، پنج زبان عشق و شفای زندگی از عناوین کاربردی و ویژه زوجین است که چند ماهی است در مجموعه فرهنگی تفریحی باغ نوش با حضور محمدعلی شهبازی، روانشناس برگزار می‌شود.

تاریخ انتشار: 08:40 - دوشنبه 1402/11/16
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
جایی برای همدلی زوجین

به گزارش اصفهان زیبا؛ بازسازی عشق در رابطه، کالبدشکافی ذهنی همسران، پنج زبان عشق و شفای زندگی از عناوین کاربردی و ویژه زوجین است که چند ماهی است در مجموعه فرهنگی تفریحی باغ نوش با حضور محمدعلی شهبازی، روانشناس برگزار می‌شود.

این سلسله همایش‌ها که بیشتر به صورت کارگاهی برای رفع مشکلات و اختلافات زوجین است، تاکنون از استقبال زیادی برخوردار شده است.

هدف از برگزاری برنامه

کتایون حیدری، مدیر باغ نوش: همانگونه که می‌دانیم برگزاری کارگاه‌های روان‌شناسی، قدمی بزرگ و موثر در ایجاد و حفظ روابط آرام و رشد فرهنگی و نیز رشد خانوادگی و اجتماعی می‌شود.

اما، هدف از تشکیل چنین کارگاهی در مجموعه فرهنگی تفریحی باغ نوش، علاوه بر افزایش آگاهی در زمینه روان‌شناسی، آشنایی تک تک افراد شرکت‌کننده در همایش با مشکلات رفتاری خویش و درمان مناسب است که در جلسات از سوی مدرس ارائه می‌شود.

حال در این کارگاه افراد با نقاط ضعف و قوت و استعدادها و توانایی‌های خویش آشنا می‌شوند.

این سلسله جلسات ویژه زوجین در مجموعه فرهنگی تفریحی باغ نوش روزهای دوشنبه برگزار می‌شود و با توجه به تفکیک مباحث برای افراد جدید نیز آموزنده و موثر است.

نکته

گفتنی است؛ این سلسله همایش هر دوشنبه از ساعت 16 تا 17:30 در مجموعه فرهنگی تفریحی باغ نوش واقع در خانه اصفهان برگزار می‌شود.

بر این اساس زوجین می‌توانند با حضور خود ضمن استفاده از نکات کلیدی آن، هر گونه سوال و ابهاماتی را با سخنران حاضر در جلسات مطرح کرده تا پاسخ آن را دریافت کنند.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

3 + ده =