شماره جدید فصلنامه «بیسیم‌چی»با نگاهی به 20 نقطه تأثیرگذار اصفهان در سال‌های دفاع مقدس منتشر شد:

مکان‌خاطره‌ها در بیسیم‌چی جدید

شماره دوم و سوم فصلنامه بیسیم‌چی با معرفی 20 نقطه تأثیرگذار اصفهان در سال‌های دفاع‌مقدس منتشر شد.

تاریخ انتشار: 13:07 - چهارشنبه 1402/11/25
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
مکان‌خاطره‌ها در بیسیم‌چی جدید

شماره دوم و سوم فصلنامه بیسیم‌چی با معرفی 20 نقطه تأثیرگذار اصفهان در سال‌های دفاع‌مقدس منتشر شد. به گزارش «اصفهان‌زیبا»،«مکان‌خاطره‌ها»،تیتر شماره‌ جدید بیسیم‌چی ویژه فصل پاییز و زمستان‌ است که به بررسی نقاط تأثیرگذار و فعال اصفهان در سال‌های دفاع‌مقدس می‌پردازد.

نقاطی که هر کدام با نقش پشتیبانی که داشتند، باری از جنگ را به دوش خود می‌کشیدند و با همدلی و ایثار مردمانی که برای کمک به جبهه‌ها آستین همت بالا زده بودند، گره‌های زیادی را در جغرافیای خود باز کردند.

بیسیم‌چی تلاش کرد در این شماره به سراغ این مکان‌ها و قصه آن‌ها برود و روایتش را از زبان آدم‌هایی که روزی روزگاری زندگی‌شان به این نقاط و مکان‌ها گره خورده بود، بشنود؛ مکان‌هایی که بدون شک این قابلیت را داشتند تا بازسازی و تبدیل به جاذبه‌ گردشگری شوند و در تاریخ دفاع‌مقدس برای آیندگان به یادگار بمانند.

بیسیم‌چی در این شماره «از مهدکودکی در دل دانشگاه اصفهان» به «کوچه موتوری» می‌رود و «از بدرقه تا استقبال» رزمندگان و شهدا را با «غوغای وداع در سردخانه کهندژ» به نظاره می‌نشیند. هنرستان ابوذر، هنرستان سروش، کارخانه ساخت مهمات، مسجد انقلاب، ستاد شهدای اصفهان و… تنها بخشی از مکان‌هایی‌ست که داستان آن را در این شماره بیسیم‌چی می‌خوانید.

علاقه‌مندان برای تهیه این شماره 52صفحه‌ای بیسیم‌چی می‌توانند با شماره 03132225251 تماس حاصل کرده یا به آدرس اصفهان، خیابان فردوسی، بن‌بست 15، دفتر روزنامه اصفهان‌زیبا مراجعه کنند.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

پنج × پنج =