گلایه حسین چرخابی از رسانه‌ها: چرا از مورایس نپرسیدید؟!

یک کارشناس فوتبال از اینکه اهالی رسانه اصفهان در قبال تصمیمات ژوزه مورایس، سرمربی تیم سپاهان در جذب بازیکن خارجی و در ادامه دیپورت آن‌ها و تقویت نکردن تیم در نقاط ضعف تیمی واکنشی نداشته‌اند، گلایه‌مند است.

تاریخ انتشار: 10:52 - دوشنبه 1402/11/30
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
گلایه حسین چرخابی از رسانه‌ها: چرا از مورایس نپرسیدید؟!

به گزارش اصفهان زیبا؛ یک کارشناس فوتبال از اینکه اهالی رسانه اصفهان در قبال تصمیمات ژوزه مورایس، سرمربی تیم سپاهان در جذب بازیکن خارجی و در ادامه دیپورت آن‌ها و تقویت نکردن تیم در نقاط ضعف تیمی واکنشی نداشته‌اند، گلایه‌مند است.

حسین چرخابی که اهالی فوتبال با صراحتش او را می‌شناسند، با طرح یک سؤال می‌گوید: بارها این دوجمله کلیشه‌ای را شنیده‌ایم که کارشناسان فوتبال و خبرنگاران رسانه و مجریان صداوسیما قبل از مسابقات مهم به خصوص اگر دیدار با تیم خارجی باشد، می‌گویند اکنون زمان انتقاد کردن نیست و بازیکنان از نظر روحی ضربه می‌خورند و بهتر است انتقادات را بعد از مسابقه بگذاریم و بعد از مسابقه نیز همین دوستان می‌گویند: بازی تمام شد و باید قبول کرد انتقاد دیگر فایده‌ای ندارد.

او می‌افزاید: پس چه زمانی باید انتقاد کرد؟ یک کودک هم می‌داند تیم سپاهان در دفاع (انفرادی، خطی و تیمی) ضعیف است و کسانی که به‌خوبی فوتبال را تعقیب می‌کنند می‌دانند و می‌دانستند سپاهان در خط هافبک و حمله در یارگیری اسراف کرده است که کنار گذاشتن چند بازیکن در پست هافبک و فوروارد این نکته را تأیید می‌کند، اما سرمربی تیم سپاهان آقای مورایس در نیم‌فصل به جای جذب بازیکن در خط دفاع باز هم هافبک اضافه می‌کند.

سرمربی سابق تیم سپاهان با ابراز گلایه از رسانه‌ها بابت عدم پرداختن به نقاط ضعف تیم سپاهان و کادر فنی این تیم می‌گوید: کدام یک از اهالی رسانه‌ای تاکنون از آقای مورایس علت جذب چندباره هافبک را پرسیده‌اند؟

دلیل سؤال نپرسیدن هم این است که لابد با این تصمیمات موافق هستند.

این کارشناس فوتبال می‌افزاید: تیم سپاهان از فصل گذشته تاکنون چند بازیکن خارجی رادیپورت کرده است؟ کدام یک از خبرنگاران از سرمربی تیم سپاهان علت جذب این بازیکنان و دیپورت کردن آن‌ها را پرسیده‌اند؟

آن هم وقتی میلیون‌ها دلار هزینه جذب بازیکنان نیمکت‌نشین می‌شود و علاوه بر خروج ارز از مملکت، باعث می‌شود یک عده جوان جویای نام ایرانی فرصت پیوستن به تیم سپاهان را از دست بدهند.

چرخابی ادامه می‌دهد: اگر باشگاه‌هایی مثل فولاد مبارکه سپاهان و امثالهم خصوصی بودند و از جیب خود هزینه می‌کردند، آیا امثال مورایس‌ها می‌توانستند به‌راحتی بازیکن بیاورند و به‌آسانی آن‌ها را دیپورت کنند، به نیکی گفته‌اند: خرج چو از کیسه مهمان بود، حاتم طایی شدن آسان بود.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

دو × 2 =