مجید قربانی رنانی میدان ورودی شهر کوشک را مطالبه بیستساله مردم شهر دانست و گفت : حدود یک سال پیگیر بودیم تا تیم ترافیکی و کارشناسان مورد نظر به بهترین نحو طرح بسیار خوبی را برای این میدان درنظر بگیرند تا با هماهنگی صورتگرفته و تندیس در حال ساخت با اسم مبارک فاطمه الزهرا(س) اسم این میدان را به نام مبارک این حضرت نامگذاری کنیم و تا پایان سال به بهرهبرداری برسد. او اضافه کرد: با وجود محدودیتهای شدید مالی، رکود بازار و در حالی که بسیاری از شرکتها، نیروهای کار خود را تعدیل کردهاند، شهرداری شهر کوشک با قوت و جدیت پروژههای عمرانی را به پیش میبرد و این درحالی است که این شهرداری با توجه به اینکه چندماه تا پایان سال مانده است، 20درصد از بودجه مصوبه خود در سال جاری جلوتر است. قربانی رنانی در ادامه به اجرای 1500 متر کانیوگذاری با بودجهای بالغ بر یکمیلیارد و سیصد میلیون تومان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه توانسته ایم از اول سال تاکنون با هزینهای بالغ بر 17میلیارد ریال بیش از 40 هزار متر معابر و خیابانهای شهر کوشک را زیرسازی وآسفالت کنیم .
شهردار کوشک در ادامه به برنامههای فرهنگی شهرداری اشاره ای داشت و تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا روابط عمومیشهرداری و شورای اسلامی شهر کوشک در فضای مجازی ارتباط خود را با مردم شهر حفظ کرد و با برگزاری مسابقات مختلف از جمله سفره هفتسین مجازی، مسابقات نقاشی روز قدس ، عید غدیر و سوگواره عاشورایی عشق حسینی در هشت رشته مختلف و راهاندازی واحد مجازی برای دانشآموزان این شهر اقدامات ویژه ای اجرا کرد.او با اشاره به اختصاص پنجکپسول اکسیژن به بیماران کرونایی از سوی شهرداری کوشک گفت: باتوجه به اینکه ستاد ملی مبارزه با کرونا هرگونه اجتماع شهری را ممنوع کرده بود و این شهرداری جشنهای متعددی را برنامهریزی کرده بود که برگزار کند، اجرای این برنامهها متوقف و هزینه برگزاری این مراسمها، برای اهدای ماسک و مواد ضدعفونی به شهروندان تعلق گرفت و با مصوبه شورا پنج کپسول اکسیژن خریداری شد تا افرادی که در منزل قرنطینه میشوند از آن بهرهمند شوند. او به برنامههای کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری شهر کوشک نیز اشاره ای داشت و گفت: این کمیته با توجه به شیوع ویروس کرونا و درگیری سلامت شهروندان، با تمام امکانات ممکن به آموزش رعایت پروتکلهای شهروندی اهتمام ورزید و در مناسبتهای مختلف 20 تابلوی موجود در شهر را با بنرهایی که نکات شهروندی در آن گوشزد شده بود، تعویض کرد تا با تبلیغات محیطی توانسته باشد ارتباط شهرداری و مردم را حفظ کند.