پایانه‌های مسافربری اصفهان موفق به کسب گواهینامه مدیریت کیفیت و ارزیابی رضایت مشتریان شد

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: این سازمان موفق به دریافت گواهینامه‌های استاندارد ایزو ۹۰۰۱ و ۱۰۰۰۴ مدیریت کیفیت و ارزیابی رضایت مشتریان شد.

تاریخ انتشار: 12:54 - دوشنبه 1403/02/3
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
پایانه‌های مسافربری اصفهان موفق به کسب گواهینامه مدیریت کیفیت و ارزیابی رضایت مشتریان شد

به گزارش اصفهان زیبا؛ مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: این سازمان موفق به دریافت گواهینامه‌های استاندارد ایزو ۹۰۰۱ و ۱۰۰۰۴ مدیریت کیفیت و ارزیابی رضایت مشتریان شد.

ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به موفقیت این سازمان در دریافت دو گواهینامه استاندارد اظهار کرد: این گواهینامه‌ها نشان‌دهنده تلاش‌های پیوسته و تعهد کارکنان این سازمان در راستای بهبود کیفیت خدمات ارائه شده است.

وی افزود: استانداردهای ایزو ۹۰۰۱ و ۱۰۰۰۴ از جمله استانداردهای بین‌المللی مربوط به مدیریت کیفیت و ارزیابی رضایت مشتریان است که ایزو ۹۰۰۱ به ایجاد و اجرای سیستم مدیریت کیفیت در سازمان‌ها و ایزو ۱۰۰۰۴ به اندازه‌گیری و ارزیابی رضایت مشتریان می‌پردازد.

مدیرعامل این سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تصریح کرد: سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با انجام اقدامات متنوع و جدی، به استانداردهای بین‌المللی مربوط به مدیریت کیفیت رسیده و مورد تأیید مؤسسات معتبر قرار گرفته است.

توکلی ادامه داد: این دستاورد نشان از پیگیری سازمان برای ارتقای کیفیت و رضایت مشتریان است.

وی تصریح کرد: ما به‌عنوان یک سازمان خدماتی، به دنبال جذب سرمایه‌های مادی و انسانی شهروندی و ایجاد ارزش افزوده برای جامعه هستیم و این دستاورد نشان از پیگیری ما برای ارتقای کیفیت و رضایت مشتریان دارد.

مدیرعامل این سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به اصول یادشده، تمام کارکنان سازمان موظف هستند نهایت تلاش خود را در راستای رسیدن به اهداف مورد اشاره و بهبود مستمر فرایندهای سازمان به‌کار گیرند.

توکلی با اشاره به بهبود مداوم خدمات در سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان بیان داشت: این اقدامات شامل بهره‌گیری از دانش و تجربه‌های تخصصی، ایجاد فرایندهای بهینه و ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده توسط سازمان است.

وی تاکید کرد: تلاش‌های مداوم و تعهد به بهبود کیفیت و ارائه خدمات عالی در سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان، نشان از تمرکز بر رضایت مشتریان و پیگیری اهداف مدیریت کیفیت در این سازمان دارد.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

20 − 8 =