چه کسی فوتبال را کشت؟!

بعدازاینکه در روزهای گذشته بحث مالکیت سرخابی‌های پایتخت و حذف دو تیم از لیگ قهرمانان آسیا مطرح شد، یکی از روزنامه‌ها تیتر زد: «چه کسی فوتبال را کشت؟»

تاریخ انتشار: 11:01 - پنجشنبه 1403/02/13
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
چه کسی فوتبال را کشت؟!

به گزارش اصفهان زیبا؛ بعدازاینکه در روزهای گذشته بحث مالکیت سرخابی‌های پایتخت و حذف دو تیم از لیگ قهرمانان آسیا مطرح شد، یکی از روزنامه‌ها تیتر زد: «چه کسی فوتبال را کشت؟» برای یافتن پاسخ این سؤال نهایت تلاشمان را به کار گرفتیم، شاید سرنخی پیدا کنیم:

اکبر میثاقیان: «بابا به چی قسم بخورم. درسته که قیافه من یه کمی غلط‌اندازه، اما تابه‌حال آزارم به یه مورچه هم نرسیده، چه برسه به فوتبال.»

غلام پیروانی: «خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه. نمی‌دونین مجلس ترحیم کجا برگزار می‌شه؟ بالاخره این فوتبال گردن ما حق داره، می‌خوام تو مراسمش سنگ‌تموم بذارم و بخونم.»

یک مربی (نام ایشان نزد ما به رسم امانت محفوظ است): «والله بالله اگه اثرانگشت من روی دستگیره در فدراسیون فوتبال پیداشده، دلیلی نداره من قاتل باشم. از شما چه پنهان، من وقتی دیدم تیم ملی به فینال نرسید و به‌احتمال‌زیاد قصد همکاری با قلعه‌نویی را ندارن، به فدراسیون رفتم تا آمادگی خودم رو برای مربیگری در تیم ملی اعلام کنم. همین و بس.»

یک مسئول فوتبالی: «ها، چی گفتین؟ قتل؟»

(این مسئول محترم بلافاصله پس از شنیدن سؤال از حال رفت.) نکته: این مسئول قبل‌تر هم سابقه غش کردن داشته است!

یک مسئول غیر فوتبالی: «مسئله مهم اینجاست. اول مشخص کنیم فوتبال دقیقا کی کشته‌شده؟ قاتل یا قاتلان با انگیزه قبلی این کار رو انجام دادن یا خیر؟ قتل در شب اتفاق افتاد یا روز؟ قاتل یا قاتلان ایرانی بودن یا خارجی؟ و…؟»

یک برنامه ورزشی: «سؤال برنامه امشب ما “چه کسی فوتبال را کشت؟” است. شما بینندگان عزیز عدد گزینه صحیح را به شماره خیلی صفر سه پیامک کنید تا به پنج نفر از کسانی که پاسخ صحیح را ارسال کنند، جایزه نقدی اهدا شود.»

یک برنامه غیرورزشی: «فوتبال مهمون امشب برنامه ماست که تجربه بازگشت از مرگ رو داره و از این تجربه برای ما و بینندگان می‌گه.»

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

17 − یازده =