آنالیز عملکرد سپاهان در مقابل هوادار:

سپاهان هوادار ساکت نبود

سپاهان در آستانه بازی فینال‌گونه لیگ در برابر پرسپولیس که روز شنبه هفته آینده برگزار می‌شود، توانستند با کسب برد مقابل هوادار به ۳ امتیاز شیرین دست پیدا کنند تا همچنان بالاتر از قرمزها در صدر جدول رده‌بندی حضور داشته باشند.

تاریخ انتشار: 00:23 - سه شنبه 1401/12/16
مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه
سپاهان هوادار ساکت نبود

سپاهانی‌ها در آستانه بازی فینال‌گونه لیگ در برابر پرسپولیس که روز شنبه هفته آینده برگزار می‌شود، توانستند با کسب برد مقابل هوادار به ۳ امتیاز شیرین دست پیدا کنند تا همچنان بالاتر از قرمزها در صدر جدول رده‌بندی حضور داشته باشند. سپاهان در حالی هوادار را با ساکت الهامی برد که حریف در این فصل یکی از تیم‌های سرسخت رقابت‌های لیگ برتر بوده و اکثر مدعیان را هم اذیت کرده است و به همین خاطر زدن سه گل به هوادار که با خراب‌کردن یک پنالتی همراه بود، نتیجه ارزشمندی را در کارنامه سپاهانی‌ها به ثبت رساند.

سپاهان در مقابل هوادار همان تیم همیشگی و قدرتمند بازی‌های خانگی بود و نشان داد که حذف در برابر پرسپولیس را از خاطره بازیکنانش پاک کرده است.

پیام نیازمند: حیف شد که آسان‌گیری مدافعان سپاهان در نهایت منجر به باز‌شدن دروازه پیام نیازمند شد وگرنه تیم هوادار آنقدر خطرناک نبود که نیازمند نتواند یک کلین شیت دیگر در آمار خودش به ثبت برساند. ولی با این حال او در شروع نیمه دوم خیلی زود غافلگیر شد تا در همان تک‌موقعیت هوادار دروازه خودش را باز‌شده ببیند.

محمد دانشگر: سپاهانی‌ها خیلی خوشحال بودند که محمد دانشگر با رفع مصدومیت دوباره توانسته بود در ترکیب تیمش قرار بگیرد؛ ولی این بار او زوج ایرانی خودش یعنی سیاوش یزدانی را در کنارش نداشت و البته به نظر می‌رسید که هنوز ترس از مصدومیت باعث شده او کمی بر روی حرکات خودش محتاطانه عمل کند. با این حال بر روی تک‌گل هوادار انتظار می‌رفت که دانشگر پرس بیشتری بر روی مهاجم حریف وارد کند که این اتفاق نیفتاد. البته او در نیمه دوم یک‌بار هم فرصت گلزنی داشت که توپش به تیر دروازه هوادار برخورد کرد.

نیلسون جونیور: سیاوش یزدانی در بازی جام حذفی مقابل پرسپولیس آنقدر اشتباه داشت که بعید به نظر می‌رسد تا چند هفته دیگر هم بتواند دوباره به جای جونیور در ترکیب اصلی بازی کند و این فرصت مناسبی برای مدافع برزیلی سپاهان است تا دوباره به ترکیب اصلی تیمش برگردد. البته جونیور هم در صحنه گل هوادار مقصر اصلی بود و بدون اینکه فشار آنچنانی به بازیکن هوادار وارد کند، او را بدرقه کرد تا سرانجام دروازه پیام نیازمند باز شود.

رامین رضاییان: در این هفته‌ها توقع دیدن بازی ضعیف از رامین رضاییان نداشتیم و او همچنان پرتلاش در سمت راست زمین تیمش بازی می‌کند. البته عطش گلزنی نیازمند باعث شد تا او در اقدامی غیرضروری و شاید اشتباه به جای شهریار مغانلو پشت ضربه دوم پنالتی سپاهان قرار بگیرد و با وجود اینکه ضربه خوبی هم به توپ وارد کرد، دروازه‌بان هوادار دست رضاییان را خواند و نزدیک بود که هدر رفتن این پنالتی و در ادامه گل‌زدن هوادار در نهایت کار را برای برد سپاهان سخت کند.

میلاد زکی‌پور: سپاهانی‌ها در این بازی بیشتر از آنکه بر روی عملکرد فنی زکی‌پور تمرکز کنند، بیشتر نگران دریافت کارت زرد او و محرومیتش از بازی مقابل پرسپولیس بودند که همین اتفاق هم افتاد و خوشبختانه معلوم شد که زکی‌پور اخطارهایش به حد نصاب نرسیده و می‌تواند در برابر قرمزها هم به میدان برود.

جلال‌الدین علی‌محمدی: به نظر می‌رسید که سرمربی سپاهان به نورافکن استراحت داده تا جلال عل‌محمدی بتواند دوباره در ترکیب فیکس تیمش به میدان برود و البته بازوبند کاپیتانی را هم بر روی بازو ببندد. حضور علی‌محمدی به عنوان سرگروه سپاهان در همه صحنه‌های حاشیه‌ای بازی در کنار داور مسابقه نشان می‌داد که او به خوبی وظایف کاپیتانی را فرا گرفته، ولی همچنان در سبک بازی و عملکرد نتوانسته خودش را به ۱۰ بازیکن دیگر سپاهان در این فصل برساند و یک بازی معمولی را انجام می‌دهد.

محمد کریمی: هنوز هم خیلی‌ها نمی‌دانند که چرا محمد کریمی با وجود عملکرد خوبی که در ترکیب سپاهان داشت، در بازی جام‌حذفی مقابل پرسپولیس نیمکت‌نشین شد؛ ولی با این حال کریمی در بازی با هوادار عملکرد خوبی داشت تا بازیکنان کناری‌اش مثل احمدزاده بتوانند با آزادی بیشتری به سمت دروازه حریف نزدیک شوند.

مسعود ریگی: نمایش خوب ریگی در ترکیب سپاهان ادامه دارد و حضور او در پست هافبک دفاعی باعث شده تا بازیکنان سپاهان با خیال راحت به سمت دروازه رقبا حمله کنند.

فرشاد احمدزاده: با زدن یک گل زیبا در همان دقایق ابتدایی نیمه اول باعث شد تا کار برای هوادار در این بازی تمام شود و البته احمدزاده یک بار دیگر هم با گرفتن یک ضربه پنالتی نشان داد که در فاز هجومی سپاهان یک بازیکن بسیار ارزشمند است و سپاهانی‌ها باید امیدوار باشند تا عملکرد خوب احمدزاده تا پایان لیگ ادامه داشته باشد.

الویس کامسوبا: با قاطعیت تمام می‌توان گفت که این بازیکن به هیچ عنوان در حد و اندازه‌های تیم سپاهان نیست و کاملا مشخص است که از چه کانالی جذب این تیم شده است. حرکات و بدتر از همه ضربات نهایی‌اش آنقدر ضعیف و غیرحرفه‌ای است که حتی یک بازیکن تیم امید سپاهان هم می‌تواند نمایش بهتری نسبت به کامسوبا در ترکیب اصلی تیمش داشته باشد ولی مشخص نیست که اصرار مورایس برای استفاده از این بازیکن خارجی تیمش به چه دلیل است.

شهریار مغانلو: یک پنالتی با زرنگی از دروازه بان هوادار گرفت و خودش هم آن را تبدیل به گل کرد تا همچنان مدعی اول آقای گلی در رقابتهای لیگ باشد ولی ای کاش پنالتی دوم سپاهان را هم به شهریار می‌دادند تا بتواند گل‌های زده خودش در این بازی را به عدد ۲ برساند.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

2 × پنج =