چالش بر سر برگزاری یا ملغا شدن مجمع هیئت سه‌گانه ادامه دارد:

یارکشی در تری اتلون!

ملغاکردن مجامع انتخاباتی هیئت‌های ورزشی به خواست اعضای مجمع، کار منطقی و عاقلانه‌ای نیست. بنا به این کار باشد، هیچ مجمعی برگزار نمی‌شود و سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

تاریخ انتشار: 11:00 - سه شنبه 1402/04/13
مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه
یارکشی در تری اتلون!

به گزارش اصفهان زیبا؛ شانزدهم بهمن  سال گذشته بود که سایت اداره ورزش و جوانان استان اصفهان از آغاز ثبت‌نام کاندیداهای انتخاباتی هیئت سه‌گانه خبر داد.

در این خبر ذکر شده بود: «به استناد آیین‌نامه و دستورالعمل نحوه ثبت‌نام انتخابات هیئت‌های ورزشی استانی و شهرستانی مقرر است برای تشکیل مجمع عمومی انتخاباتی هیئت تری‌اتلون استان به منظور انتخاب رئیس هیئت به همراه اعضای هیئت‌رئیسه (نایب‌رئیس “از بین بانوان”، خزانه دار، خبره ورزشی و دو نفر عضو که حداقل یک نفر از بین بانوان باشد) استان اصفهان اقدام شود. واجدان شرایط علاقه‌مند به احراز پست ریاست هیئت می‌توانند برای ثبت نام، اعلام فهرست پیشنهادی اعضای هیئت رئیسه و ارائه مدارک مورد نیاز تا دوشنبه ۲۴ بهمن‌ ۱۴۰۱، به مدت هفت روز کاری از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ به دبیرخانه مجمع واقع در دفتر هیئت تری‌اتلون به آدرس اصفهان، میدان آزادی، مجموعه ورزشی انقلاب مراجعه کنند.»

در ادامه این بیانیه اشاره شده که آیین‌نامه نحوه فعالیت هیئت‌های استانی و شهرستانی و دستورالعمل نحوه ثبت نام به انضمام فرم‌های مربوطه در سایت اداره‌کل ورزش و جوانان استان و هیئت ورزشی مربوطه در سایت اداره ورزش و جوانان استان جهت اطلاع داوطلبان قرار داده شده است.

پس از ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست هیئت و اعضای هیئت رئیسه، فرایند برگزاری مجمع انتخاباتی آغاز شده و آن طوری که اصفهان‌زیبا خبر‌دار شده در فروردین نیز آمادگی لازم جهت برگزاری مجمع وجود داشته که البته به واسطه شرایط فدراسیون مهیا نشده است.

در دوره گذشته انتخابات هیئت سه‌گانه استان که آذر سال 1397 برگزار شد، محمد شرفا یکی از مدیران شهری وقت، تنها کاندیدای مجمع بود و با کسب حداکثر آرا، ریاست هیئت را در اختیار گرفت؛ اما با پایان یافتن دوره مسئولیت، برای انتخابات دوره جدید ثبت‌نام نکرده تا هیئت وارد دوره جدیدی شود.

با اینکه هیئت سه‌گانه جامعه آماری پر تعدادی را شامل نمی‌شود، اما انتخابات پیش روی هیئت برای اداره ورزش و جوانان چالش ایجاد کرده است. پیش‌تر قرار بود مجمع هیئت سه‌گانه به فاصله کوتاهی پس از مجمع هیئت کشتی برگزار شود‌؛ اما به تأخیر افتاد و فردا زمان جدید مجمع تعیین شده است.

با این حال برخی از منتقدان نسبت به فرایند ثبت‌نام و چینش اعضای مجمع در تلاش برای ملغاکردن آن هستند و فعلا برگزار‌شدن یا نشدن هیئت، در چالش دو‌طرفه اداره کل ورزش و جوانان و منتقدان قرار دارد.

افرادی که در تلاش برای ملغا‌کردن انتخابات پیش روی هیئت و فشار برای ثبت نام مجدد هستند، تأکید دارند در فرایند ثبت‌نام بندهایی از دستورالعمل انتخاباتی هیئت های ورزشی رعایت نشده، در بحث تأییدیه صلاحیت کاندیداهای ثبت نامی نیز اعتراضاتی وجود دارد؛ اما عمده انتقادات به چینش اعضای مجمع باز می‌گردد.

منتقدان بر انتخاب نماینده مربیان، نماینده ورزشکاران و عدم حق رأی برخی دیگر از افراد اعتراض دارند و چینش اعضای هیئت را به رأی و نظر دبیر مجمع و جانب‌داری او برای رأی‌آوردن گزینه مدنظر و باقی ماندن در مسئولیت هیئت نسبت می‌دهند؛ اما در مقابل دبیر هیئت سه‌گانه استان نیز تأکید دارد او نفعی از انتخاب هیچ‌کدام از کاندیداهای هیئت ندارد و انتخاب اعضای مجمع بر مبنای دستورالعمل وزارت ورزش و جوانان بوده و هیچ ابهامی در این خصوص وجود ندارد.

او با بیان اینکه فعالیت در هیئت نفع مالی برای او ندارد، مدعی است که پس از انتخابات هیئت و تعیین تکلیف رئیس جدید، به سراغ زندگی شخصی‌اش خواهد رفت.

چالش انتخاباتی در هیئت سه‌گانه استان در حالی ادامه‌دار شده که در اتفاقی عجیب در روزهای گذشته حکم سرپرست جدید هیئت صادر شده است؛ اما اگر بنا به برگزاری مجمع در روز چهارشنبه و انتخاب رئیس جدید باشد، این مسئولیت چند روزی بیشتر نخواهد داشت و البته تا بدین جا اداره ورزش و جوانان و فدراسیون توضیحی در خصوص این انتخاب نداده و اینکه اگر طبق قانون این تغییر انجام شده، چرا تأثیری در روند برگزاری مجمع و انتخابات پیش رو ندارد و اگر هم بی‌تأثیر بوده است، چرا سرپرست را برای چند روز تغییر داده‌اند؟

در قضیه مجمع هیئت وزنه‌برداری با وجود مخالفت‌ها برای عدم برگزاری مجمع و ثبت‌نام دوباره از کاندیداها، اداره ورزش و جوانان به خواست جمعی از اهالی این رشته که از قضا در بین آن‌ها قهرمانان و مربیان صاحب‌نامی هم بودند، اعتنایی نکرد و از این رو به نظر می‌رسد با وجود همه مخالفت‌های پیش رو، مجمع انتخاباتی هیئت سه‌گانه نیز برگزار و رئیس جدید هیئت از بین دو گزینه ریاست انتخاب شود.

ملغاکردن مجامع انتخاباتی هیئت‌های ورزشی به خواست اعضای مجمع، کار منطقی و عاقلانه‌ای نیست. بنا به این کار باشد، هیچ مجمعی برگزار نمی‌شود و سنگ روی سنگ بند نخواهد شد؛ اما اگر پای عدم رعایت دستورالعمل‌های انتخاباتی و رفتارهای سلیقه‌ای در میان باشد، دود آن به چشم اهالی آن رشته خواهد رفت؛ زیرا آن هیئت دیگر رنگ ثبات به خود نخواهد دید.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاه‌ها
  1. Avatar photo م.م گفته :

    با توجه به نتایج گذشته و عملکرد جانبدارانه و ضعیف دبیر هیئت سه گانه، دور از انتظار نیست که چینش مجمع و این انتخابات برای همه اعضای مرتبط با این رشته حساسیت بالایی داشته باشه.
    اکثر قهرمانان این رشته یا به شهرهای دیگه مهاجرت کردن و یا ورزش رو کنار گذاشتن و این امر دردناک صرفا به دلیل رفتار جانبدارانه دبیر هیئت بوده است

  2. Avatar photo پ. ی گفته :

    برای بررسی عملکرد دبیر هیئت سه گانه، به دو نکته ساده می توان توجه کرد :
    1-هیئت سه گانه اصفهان، به ورزشکاران علاقمند به این رشته چه خدماتی ارائه داده است؟؟ مگر غیر ازاین است که همه سه گانه کاران صرفا توسط مربیان و خانواده هایشان حمایت می شوند؟؟؟؟

    2-برخورد هیئت سه گانه با قهرمانان این رشته (که البته برای قهرمان شدنشان هم هیئت هیچ زحمتی نکشیده) چگونه بوده است؟؟؟؟

    درک این دو نکته، نیاز به هیچ تخصصی در این زمینه ندارد و هر فردی با دیدن شرایط فعلی به آن پی می برد، و واقعا تاسف بار است که این رویکرد شهری مانند اصفهان باشد😔

  3. Avatar photo م. ا گفته :

    لطفاً دبیر هیئت سه گانه اصفهان، کارنامه و عملکرد این چند سال خود را ارائه دهد.
    این حق ورزشکاران این رشته اصفهان است که بدانند بودجه ی هیئت سه گانه،که در جهت اعتلای این رشته و قهرمانانش نبوده، کجا صرف می شود؟؟؟؟؟؟!!!!

  4. Avatar photo س.م گفته :

    مطالبم را نه به عنوان والدین بچه های سه گانه کار بلکه به عنوان یک ورزش دوست اصفهانی مینویسم.امید است با توجه به برگزاری هیئت( حتی با وجود تخلفات آیین نامه ای و عدم رعایت بند های خود آیین نامه موجود در خصوص افراد حاضر و داری مسئولیت چون دبیر هیئت)بررسی های شایانی در این رشته سخت و پر انرژی و زیبا صورت گیرد.
    در این دوره ای که گذشت متاسفانه ما حمایتی از هیئت سه گانه در خصوص تمرینات و مسابقات و با توجه به مدال آوری ورزشکاران و درخشش آنها در استان و کشور،ندیدیم. از کمترین حمایتی این ورزشکاران محروم بوده و تمامی تمرین هاو پیگیری مسابقات بر عهده مربیان دلسوز و فداکارشان و خودشان بوده است.هیئت کمترین امکاناتی حتی در مورد تمرینات دو ،شنا و دوچرخه در اختیار بچه ها قرار نداد.‌و همه ی وسایل توسط خانواده ها تهیه شد.
    حتی بعد از مقام آوری تجلیلی از ایشان نشده است . بدیهی است که این گونه رفتار ها باعث از بین رفتن انگیزه درجوانان با ارزش سرزمینمان میشود.
    باشد که در این دوره با رسیدگی و حمایت ورزشکاران عزیز شهر اصفهان، مثل همیشه در کشورمان ایران بدرخشند.

  5. Avatar photo M.p گفته :

    واقعا در حق بچه های سه گانه هیچ حمایت و پشتیبانی از طرف هیئت نشده و همه بر دوش مربیان و خانواده ها بوده واقعا تاسف بار است که شهر بزرگی مثل اصفهان این استعداد ها را نا دیده بگیرد و به فکر منافع خودشان باشند امید است با این چینش مجمع حداقل حرکتی به سود این بچه ها را نظاره کنیم .

  6. Avatar photo علی کدخدایی گفته :

    به نام خدا
    ۱- خواهشمندم دبیر سه گانه مدرک تحصیلی خود را بفرماید تا به طور خودکار بقیه اتفاقات ،خود به خود نمایان خواهد شد
    ۲- کسانی که مدعی هستند مقام ها و افتخارات خودشون رو اعلام کرده تا متوجه بشیم آیا این افراد مال این رشته هستند ؟؟ اگر هستند چرا اینجوری حمایت می‌کنند؟؟ و اگه نیستند به شغل اصلی خود بپردازند و میز رو به افراد کاربلد،دلسوز،وقهرمانان این رشته بدهند
    حرف های زیادی از ب بسم الله در این هیت وجود دارد که موجب تاسف هست و قطعا خورشید پشت ابر نخواهد ماند وسلام

  7. Avatar photo م م گفته :

    اصرار برای برگزاری این مجمع با این حجم تخلف با یک کاندیدا برای چه بود؟
    در اولین مواجهه با مسابقات کشوری آقایان بعد از ده روز که از اعلام فدراسیون می‌گذشت خبر مسابقات کشوری را اعلام کردند و پنج روز مانده به مسابقه و بعد از زمان اعلام شده فدراسیون انتخابی برگزار می‌کنند.
    قهرمانان سال گذشته این رشته که تمام مدال‌ها را درو کرده بودند کجا هستند؟؟
    الحق که بهشت ترای اتلون که وعده داده بودند همینجاست

  8. Avatar photo م ف گفته :

    اصرار برای برگزاری این مجمع با این حجم تخلف با یک کاندیدا برای چه بود؟
    در اولین مواجهه با مسابقات کشوری آقایان بعد از ده روز که از اعلام فدراسیون می‌گذشت خبر مسابقات کشوری را اعلام کردند و پنج روز مانده به مسابقه و بعد از زمان اعلام شده فدراسیون انتخابی برگزار می‌کنند.
    قهرمانان سال گذشته این رشته که تمام مدال‌ها را درو کرده بودند کجا هستند؟؟
    الحق که بهشت ترای اتلون که وعده داده بودند همینجاست

  9. Avatar photo ع.ع گفته :

    دبیر محترم هیئت و رئیس جدید بفرمایند در این بیست روزه چه کاری انجام داده اند؟؟ فدراسیون ۱۳ تیر اعلام کرده مسابقات کشوری در تبریز برگزار می‌شود و تا ۲۱،تیر مهلت ثبت نام داده است، آقایان روز ۲۱ تیر اعلام میکنن هرکس مایل هست ثبت نام کندو به فاصله کمتر از سه روز از مسابقه انتخابی برگزار میکنند، این با کدام علم تمرین همخوانی دارد؟
    چرا رئیس هیئت که ادعای ساختن بهشت ترای اتلون را دارد پیگیر قهرمانان غایب در این انتخابی و مربیان خبره و دلسوز آنها نبود؟

  10. Avatar photo امیرمهدی تیغ ساز گفته :

    متاسفانه سالهاست روند فعالیت هیات سه گانه اصفهان همین گونه می باشد .
    ۱.زمانی که دبیر هیات سه گانه نام خود را به عنوان مربی به جای مربیان زحمتکش و مربیان واقعی ورزشکاران برای اعزام به مسابقات کشوری مینویسند و در نهایت این چنین افرادی که حتی سر تمرین ورزشکاران قهرمان این رشته هم نمیروند به مربیگری تیم ملی میرسند !!!!
    ۲.هیئت سه گانه ۱۳ دوچرخه کورسی برای ورزشکاران این رشته در اختیار دارد اما من به عنوان نوجوانی که مقام دوم المپیاد کشوری پسران را در این رشته برای استان اصفهان آورده ام و در مسابقات کشوری مقام نایب قهرمانی رسیدم و در اردوی تیم ملی سه گانه نیز حضور داشتم حق داشتن حتی یک عدد دوچرخه برای تمرین از سوی هیئت را ندارم !!
    ۳.با وجود اینکه بنده چندین ماه مصدوم بودم و از تمریناتم دور بودم و همین دبیر هیئت سه گانه نیز از مصدومیت بنده (به عنوان یک مدال آور کشوری) آگاه بود اما حتی یک احوال پرسی از بنده نشد .
    ۴.در اغلب مسابقات نیز مربی تیم اصفهان (دبیر هیات سه گانه) حتی زحمت خرید چند دست لباس هماهنگ برای بچه های تیم اصفهان را به خود ندادند .
    و کار سخت و حاشیه ای ورزشکاران این رشته که بجای حمایت از آنها سنگ جلوی پای آنها می اندازند .

  11. Avatar photo ا.ت گفته :

    اینکه خانواده ها همه گونه حمایتی انجام ميدند از خرید دوچرخه صد میلیونی تا لباس و تجهیزات دوچرخه سواری چند ده میلیونی ، کفش مخصوص دو، لباس مخصوص سه گانه ، جمر مخصوص مسابقه شنا و،،،،، تا اسکورت تیم دوچرخه سواری و ایاب ذهاب قهرمانان به این دلیل بوده که این بچه ها همانگونه که قبلا نشان داده‌اند آماده افتخارآفرینی برای استان پهناور و پرافتخار اصفهان هستند. آیا این خانواده ها که بدون هیچ حمایت و چشم داشتی اینگونه در راستای افتخارآفرینی برای استان و کشور عزیزمان ایثارگرانه در صحنه حاضر هستند شایسته برخوردهای این چنینی از طرف هیئت، اداره کل و شخص مدیرکل میباشند؟

  12. Avatar photo ح.ق گفته :

    مگر مسابقه کشوری پیش رو سه‌گانه و به صورت پیوسته نیست؟ پس چرا انتخابی،به صورت دوگانه و منقطع برگزار شده است؟
    اگر این امکان پذیر است چرا دبیر فدراسیون در جواب اعتراض خانواده ها در خصوص عدم انتخاب قهرمانان با وجود احراز شایستگی در مسابقات کشوری برای اردوی انتخابی تیم ملی عنوان کردند دو رشته دوگانه و سه‌گانه کاملا متفاوت هستند و مثل انتخاب ورزشکار از پرتاب وزنه برای پرش ارتفاع میباشد.
    حالا چگونه این امر امکان پذیر شده؟
    مصداق شترمرغ شده‌اند موقع بردن بار مرغند موقع تخم گزاری شتر!!

  13. Avatar photo س.ص گفته :

    دبیر هیئت چگونه می‌تواند هم کمیته فنی باشد هم کمیته داوران، هم کمیته مسابقات هم مربی؟؟
    ایشان در نهایت می‌توانند نظرات را جمع بندی کنند نه اینکه در همه حوزه ها صاحب نظر باشند و به عنوان مربی همراه تیم در مسابقه شرکت کند و از حضور مربیهای سازنده و استعداد یاب و توانمند که بیشترین تعداد انتخاب شده در استان را دارد همراه تیم جلوگیری کند و با توجه به سهمیه ای که فدراسیون به استان در خصوص تعداد مربیهای شرکت کننده در دوره ها می‌دهد این مربیها در این دوره ها جایی ندارند و ابلاغ برای کسی زده می‌شود که بیش از ۴ سال است در هیئت در مسابقات و اعزامها دیده نمی‌شود و صرفا برای روز مجمع و رای دادن به کاندیدای مورد نظر آقایان استفاده می‌شود.
    همین مورد در رابطه با سایر نماینده ها اعم از ورزشکار و داور و هیئت های شهرستان هم صدق میکند

  14. Avatar photo س.خ گفته :

    در سانس مخصوص قهرمانان استخر انقلاب چه کسانی تمرین میکنند؟ اسامی قهرمانان سال‌های گذشته که مشخص است!
    آیا فقط در تیم پرافتخار استان آقایان “ی س” و “ا ی” حضور داشته اند که فقط این آقایان اجازه تمرین در این سانس استخر انقلاب را دارند؟ یا این آقایان پاداش بی حرمتی به مربیان سابقشان را اینگونه گرفته اند؟
    به نظر می‌رسد در این حوزه هم نورچشمی ها با بقیه فرق میکنند،

  15. Avatar photo ن.ه گفته :

    چرا هیئت حکم‌های قهرمانان را از فدراسیون پیگیری نمیکند و اگر صادر شده چرا از دادن احکام به ورزشکاران خودداری میکند؟ چرا نامه معرفی برای تمرین قهرمانان در پایگاه قهرمانی علی‌رغم قول‌های متعدد صادر نمیشود؟ چرا تمام هم و غم آقایان در هیئت‌ها و اداره و به خصوص آقای “ا م” جلوگیری از تمرین این قهرمانان در پایگاه قهرمانی و استخر انقلاب است؟
    چرا هنگام مسابقات حکم مربی زحمت کش تیم صادر نمی‌شود و از حضور ایشان در کنار تیم جلوگیری میشود؟
    چرا از این قهرمانان مراسم تجلیل به عمل نمی آید مگر نه اینست که در المپیاد گذشته سه مدال از کل مدال‌های دریافتی استان متعلق به این رشته بود و توسط این بچه ها به ارمغان آورده شده بود؟
    مگر در مسابقات کشوری دی ماه گذشته در شهر قم اول تا ششم در رده های نونهالان و نوجوانان و سوم کشوری در جوانان و امید از اصفهان نبودند؟

  16. Avatar photo ش .ش گفته :

    دبیر هیئت سه‌گانه استان اصفهان چرا به جای ایجاد یک‌ تیم منسجم صرفا درصدد ایجاد اختلاف بین خانواده‌ها و ورزشکاران میباشند؟
    و به جای اینکه تمرکز خود را روی ایجاد فضای تمرین مناسب برای قهرمانان بگذارند به دنبال ایجاد تفرقه و کوچک کردن جامعه آماری ورزشکاران این رشته هستند!
    ایشان نه تنها از حق قهرمانان استان دفاع نمی‌کنند بلکه جای این قهرمانان را در جدول رده بندی به استانهای دیگر بذل و بخشش می‌کنند.
    قهرمانانی که بدون کوچکترین امکاناتی شایستگی خود را در میدان مسابقه به همه ایران نشان دادند.

  17. Avatar photo Hw گفته :

    با سلام در نشر این خبر فقط بهتر است علت انصراف تنها گروه نماینده غیر از این هیئت انتخابی بررسی گردد و با کمی پرس و جو از ورزشکاران سه گناه کار انتقادات این ورزشکاران و درد دل آنها را شنید و بررسی کرد عملکرد این هیئت دروه قبلی با این دوره مه تنها رییس هیئت تغییر کرده چگونه بوده و چرا تعداد زیادی از ورزشکاران این رشته در اصفهان شخصا یا به صلاحدید مربی برای اذیت نشدن روحی حتی حاضر به شرکت در مسابقات نیستند و یا اگر شرکت میکنند همه با ناراحتی فراوان نه از رتبه خود بلکه از غیر علمی و ورزشکاری بودن کارهای ساپورتی این هیئت از مسابقات بر میگردند و آیا سزاوار است واقعا این نوجوانان و جوانان در این سن حساس از ورزش به خاطر اشتباه یک شخص و غرض داشتن ایشان از ورزش کناره گیری کرده و با آینده ای مبهم مواجه شوند

  18. Avatar photo ش.ق گفته :

    قول بهشت ترای اتلون داده اند و حداقل امکانات را از پرافتخارترین قهرمانان دریغ می‌کنند
    بهشت برای نورچشمی ها که با اغفال به مربیهای زحمتکششان پشت و توهین کردند و جهنم برای قهرمانانی که حاضر به اینکار نشدند

  19. Avatar photo ع.ک گفته :

    متاسفانه سال هااست که روند فعالیت هیت سه گانه به همین شکل بوده است
    ۱_مثلا دو روز قبل از مسابقه کشوری مهم انتخابی برگذار میکنند
    ۲_احکام سال ۹۷_۹۸را هم به من نداده اند
    ۳_منی که سال ها است برای این استان مدال می آورم نمی توانم از استخر انقلاب و پیست دو میدانی استفاده کنم
    و….
    من ورزشکار از هییت ورزش سه گانه که رشته ای المپیکی هست انظار بیشتری دارم
    من در این سال ها فقط وفقط از مربی های خوبم وپدرم مرا همراهی کرده اند

  20. Avatar photo ا.ق گفته :

    دبیر هیئت نه تنها امکانات لازم برای تیم منتخب استان برای شرکت در المپیاد استعدادهای برتر را مهیا ننمودند بلکه از تمرین آنها در پیست دو میدانی ذیل اداره ورزش هم جلوگیری به عمل آوردند و تیم منتخب استان را از زمین اخراج کردند
    این تیم در حالی قهرمان کشور شد که بدون لباس هماهنگ روی سکو رفت
    دبیر هیئت که به عنوان سرپرست تیم را همراهی می‌کرد هیچ گونه حمایتی در محل اردو و مسابقه از ورزشکاران نکردند و از همراهی مربی توانمند تیم با تیم جلوگیری کردند. آیا وظیفه ایشان تضعیف و تحقیر تیم استان دربرابر دیگر استانها بوده است؟
    ایشان حتی برای صدور گواهی مرخصی تحصیلی هم قهرمانان را دچار چالش کردند و این مرخصی علی رغم پیگیری مکرر خانواده ها هیچگاه صادر نشد

  21. Avatar photo م.ص گفته :

    از دبیر هیئت درباره قهرمانان سال‌های گذشته و امید هم اکنون اصفهان سوال کنید که چرا در هیچ کدام از میادین حضور ندارند.
    چرا با وجود دعوت به اردوی تیم ملی و آمادگی بدنی انگیزه ای برای حضور در این رویداد نداشته اند؟
    به چه دلیل سه‌گانه کاران اصفهانی به شهرها و کشورهای دیگر مهاجرت کرده‌اند و یا در حال مهاجرتند؟

  22. Avatar photo ک. ا گفته :

    در طی سالهای اخیر، آقای گودرزی چه اقدامات مفیدی در فدراسیون سه گانه،انجام داده اند؟؟
    فردی که در زمان مدیریتش، حتی احکام قهرمانان را صادر نکرده (چه برسد به اعطای هدایای ایشان)، چگونه دذ هیئت اجرایی کنفدراسیون آسیا، پست می گیرد؟؟؟؟
    فردی که در زمان مدیریتش، هیچ گاه اردوی تیم ملی تشکیل نگردید.

  23. Avatar photo ش.ی گفته :

    مسابقات قهرمان کشوری سه‌گانه هم اکنون در تبریز در حال برگزاریست، تیم قهرمان اصفهان در همه رده های سنی کجاست؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

4 × پنج =