هیئت سه‌گانه رئیس جدیدش را شناخت

با وجود ابهاماتی که در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت سه‌گانه استان وجود داشت، مجمع در زمان مقرر برگزار و رئیس منتخب هیئت انتخاب شد.

تاریخ انتشار: 10:53 - پنجشنبه 1402/04/15
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
هیئت سه‌گانه رئیس جدیدش را شناخت

به گزارش اصفهان زیبا؛ با وجود ابهاماتی که در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت سه‌گانه استان وجود داشت، مجمع در زمان مقرر برگزار و رئیس منتخب هیئت انتخاب شد.

برای این مجمع دونفر کاندیدا شده بودند که با انصراف جلیل رجالی، مجتبی صباغی به‌عنوان تنها متقاضی ریاست به ارائه برنامه‌هایش پرداخت و در نهایت نیز با کسب 19 رأی از مجموع 20 رأی مأخوذه، ریاست هیئت برای یک دوره چهارساله را در اختیار گرفت.

این مجمع در حالی برگزار شد که زهرا رئیسی به‌عنوان نماینده ورزشکاران، چندی‌قبل به خارج از کشور مهاجرت کرده؛ اما نامش در لیست اعضای مجمع بود و گزینه دیگری جایگزین نشده بود.

جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، در این مجمع اشاره‌ای به دوره مسئولیت محمد شرفا در هیئت داشت و البته از سرپرست چندروز اخیر هیئت نیز تشکر کرد و به روال مرسوم تمام مجامع انتخاباتی، تأکید داشت اداره ورزش تصمیم‌گیری در خصوص اداره یک هیئت را به اعضای آن سپرده است.

محمد شرفا، رئیس سابق هیئت هم که پس از رأی‌گیری در مجمع حضور یافت، اشاره‌ای کوتاه به عملکرد هیئت در سال‌های گذشته داشت و انتخاب به‌عنوان هیئت برتر استانی و برگزاری دو دوره مسابقات کشوری به میزبانی اصفهان را از جمله اقدامات مهم هیئت دانست و البته تأکید هم کرد هیئت سه‌گانه قصد برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان را داشته؛ اما برای اینکه شائبه انتخاباتی پیدا نکند، این کار را نکرده است و از رئیس جدید درخواست کرد این اقدام را در دستور کار قرار دهد.

احمد نامنی، سرپرست فدراسیون ترای اتلون، نیز به اقداماتی که در دوره رئیس قبلی هیئت انجام شده، اشاره و ابراز امیدواری کرد همچنان از وجود شرفا در هیئت استفاده شود.

او خطاب به رئیس جدید نیز گفت: «همان طور که هیئتی خوب و فعال و پویا را تحویل گرفتید، امیدوارم با ظرفیت‌هایی که در این رشته است، روزهای درخشان‌تری را برای این رشته در سطح استان رقم بزنید.»

به گفته نامنی، استان اصفهان در تمام رشته‌ها ظرفیت و توانایی‌های زیادی دارد و صنایعی که در اصفهان فعال هستند، حامی ورزش استان و کشور محسوب می‌شوند و باید از این ظرفیت برای پیشبرد برنامه‌های هیئت سه‌گانه استفاده کرد.

مجتبی صباغی، رئیس جدید هیئت سه‌گانه اصفهان هم پیش از شروع فرایند رأی‌گیری، اشاره کوتاهی به سوابقش در بحث بازرگانی و رشته شنا داشت و مدعی شد در رشته سه‌گانه تازه وارد است.

او به سرفصل برنامه‌هایش برای اداره هیئت اشاره کرد که یکی از آن‌ها استفاده از هوش مصنوعی در رشته سه‌گانه بود. صباغی پس از انتخاب نیز با تشکر از اعتماد اعضای مجمع، ابراز امیدواری کرد با اقداماتی که در هیئت انجام می‌شود جواب اعتماد اعضای مجمع را بدهد.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

نه + 7 =