افتتاح طرح تجهیز ورزشی ۱۲۰۰ پایگاه مقاومت بسیج

آیین افتتاح طرح تجهیز ورزشی ۱۲۰۰ پایگاه مقاومت بسیج به نیت ۱۲۰۰ شهید ورزشکار استان با مشارکت اداره‌کل ورزش و جوانان و سپاه صاحب‌الزمان‌(عج) استان اصفهان برگزار شد.

تاریخ انتشار: 11:20 - شنبه 1402/05/7
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
افتتاح طرح تجهیز ورزشی ۱۲۰۰ پایگاه مقاومت بسیج

به گزارش اصفهان زیبا؛ آیین افتتاح طرح تجهیز ورزشی ۱۲۰۰ پایگاه مقاومت بسیج به نیت ۱۲۰۰ شهید ورزشکار استان با مشارکت اداره‌کل ورزش و جوانان و سپاه صاحب‌الزمان‌(عج) استان اصفهان برگزار شد.

جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این مراسم تأکید کرد: این طرح در راستای غنی‌سازی جوانان و نوجوانان اجرا شده و تکلیف ماست که اوقات فراغت قشر جوان هرچه بهتر و با کیفیت‌تر و اثربخش‌تر باشد.

او با بیان اینکه این بسته‌ها به مناطق و پایگاه‌های کم‌برخوردارتر ارسال می‌شود، هدف توزیع و تخصیص این وسایل را توسعه ورزش همگانی دانست و گفت: بحث استعداد‌یابی نیز مدنظر است؛ البته به کمک مسئولان تربیت بدنی پایگاه‌ها و مربیان و قرار است این استعدادها به بدنه ورزش استان معرفی شوند.

او در ادامه ابراز امیدواری کرد، ورزشکارانی  که به بدنه ورزش استان معرفی می‌شوند، ورزشکارانی باشند که آیینی فکر می‌کنند؛ سپس نیاز جامعه ورزش را، ورزشکار پایبند به ارزش‌ها دانست.

سردار ابومهدی، جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان‌(عج) نیز گفت: حدود یک ماه است که یک تیم در حال تلاش و دوندگی بودند تا این بسته‌ها آماده شد تادر اختیار پایگاه‌های بسیج قرار بگیرد.

او بیان داشت: در استان اصفهان 3000 پایگاه بسیج داریم که در مرحله اول 1200 پایگاه به نیت 1200 شهید ورزشکار استان به این تجهیزات مجهز می‌شوند.

او وظیفه پایگاه‌های بسیج را جذب نوجوانان به مسجد برای انجام کارهای معرفتی و تربیتی و دینی و همچنین فعالیت‌های ورزشی و هنری و دینی دانست.

او در ادامه ابراز امیدواری کرد 1800 پایگاه دیگر نیز به این وسایل مجهز شود و برای این امر از دستگاه‌ها، مسئولان و خیرین کمک خواست.با توجه به اینکه تمامی جوانان توانایی استفاده از باشگاه‌های ورزشی را ندارند و به رغم اقدام سردار نقدی در راستای افزایش سرانه ورزشی، همچنان با کمبود سرانه ورزش مواجه هستیم و به همین دلیل هر پایگاه بسیج را تبدیل به مکانی کردیم که در اختیار ورزش‌دوستان قرار بگیرد.

سرهنگ معظم، مدیرعامل باشگاه مقاومت نیز بر توسعه ورزش همگانی و قهرمانی بین بسیجیان استان تأکید داشت.

او درباره تفاهم‌نامه بین سپاه صاحب‌الزمان و اداره ورزش و جوانان استان تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن تابستان تفاهم‌نامه‌ای با حضور سردار فدا و دکتر محمدی در راستای توسعه و افزایش سرانه ورزشی، افزایش و ظرفیت‌سازی در پایگاه استعدادیابی انعقاد شد و در اولین قدم این بسته‌های ورزشی آماده و در اختیار پایگاه‌های بسیج قرار گرفت تا جوانان و نوجوانان بتوانند اوقات فراغت خوبی داشته باشند.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

16 + هفده =