توسعه سامانه نظارت تصویری خیابان کاوه

با هدف کنترل و سامان‌دهی ترافیکی محور خیابان کاوه به سمت شمال، سامانه نظارت تصویری این محدوده توسعه می‌یابد. این توسعه شامل محدوده خیابان کاوه حدفاصل پل چمران تا سه‌راه ملک‌شهر است.

تاریخ انتشار: 11:54 - دوشنبه 1402/05/30
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
توسعه سامانه نظارت تصویری خیابان کاوه

به گزارش اصفهان زیبا؛ رئیس اداره ترافیک و حمل‌ونقل منطقه 7 شهرداری اصفهان گفت: با هدف کنترل و سامان‌دهی ترافیکی محور خیابان کاوه به سمت شمال، سامانه نظارت تصویری این محدوده توسعه می‌یابد. این توسعه شامل محدوده خیابان کاوه حدفاصل پل چمران تا سه‌راه ملک‌شهر است.

به گزارش «اصفهان‌زیبا»، ذوالفقاری با اشاره به اولویت گره‌گشایی از معضل‌های حوزه ترافیک شهر بیان کرد: پارک حاشیه‌ای، یکی از معضل‌های محور خیابان کاوه است. این دوربین‌ها، پایش اطلاعات پارک حاشیه‌ای و تردد اتوبوس‌های بین‌شهری را رصد خواهد کرد.

رئیس اداره ترافیک و حمل‌ونقل منطقه 7 شهرداری اصفهان تصریح کرد: اجرای این طرح در فاز اول با 12 میلیارد ریال اعتبار 70درصد پیشرفت داشته است.

ذوالفقاری گفت: نصب دوربین‌های پلاک‌خوان، امنیت و نظارت بر ترافیک شهری در این محور را افزایش داده و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان، به‌ویژه اتوبوس‌های بین‌شهری بیش‌ازپیش افزایش می‌یابد.

او با اشاره به درخواست‌های شهروندان در خصوص حل معضل گره‌های ترافیکی منطقه بیان کرد: با شناسایی محورهای پرتردد و تأمین اعتبار مناسب به ترتیب اولویت، این نقاط به سیستم نظارتی مجهز می‌شوند.

ذوالفقاری ادامه داد: با رصد وقوع تصادف‌ها، ایجاد گره ترافیکی و وقوع جرائم توسط پایش تصویری و فرهنگ‌سازی مناسب می‌توان به رفع سریع‌تر این معضل در محورهای پرتردد منطقه کمک کرد.

او افزود: سامان‌دهی و توسعه خطوط اتوبوس‌رانی در محله‌های این منطقه، نصب تابلوها و علائم ترافیکی، خط‌کشی معابر و خیابان‌ها، سامان‌دهی سرعت‌کاه‌های موجود و ایمن‌سازی و تعریض محور خروجی پل شریعتی به‌سمت تهران از دیگر اقدامات سال جاری این اداره در منطقه 7 شهرداری اصفهان خواهد بود.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

هجده + دو =