تغییر بعد سیاسی، نظامی و امنیت کشور پس از واقعه 8 شهریور

پس از واقعه 8 شهریور ورق برگشت و هم بعد امنیتی و هم بعد سیاسی و نظامی کشور تقویت شد. فضایی که نشان داد خون شهدا همیشه و در همه حال اثر‌گذار است.

تاریخ انتشار: 12:34 - چهارشنبه 1402/06/8
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
تغییر بعد سیاسی، نظامی و امنیت کشور پس از واقعه 8 شهریور

به گزارش اصفهان زیبا؛ واقعه هشت شهریور 1360 و شهادت محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر توطئه دشمنان انقلاب اسلامی بود. برنامه ‌ای که از خارج طراحی و در داخل کشور توسط عاملان دشمن (سازمان مجاهدین خلق و منافقین) اجرایی شد.

درسی که می‌‌توان از این اتفاق گرفت این است که اولا بدانیم دشمنان همیشه مترصد این هستند با انقلاب اسلامی مبارزه و به قیمت از بین بردن سران کشور به نابودی انقلاب دست پیدا کنند.

ملت ایران نیز در این شرایط باید هوشمندی و بصیرت خود را حفظ کند و بداند در همه حال دشمن برای پیشبرد اهداف شوم خود در نابودی انقلاب اسلامی ایران در کمین نشسته است؛ چراکه دشمن در هیچ شرایطی نمی‌‌تواند با این انقلاب همراهی کند.

نکته بعد اینکه باید بدانیم دشمنان داخلی ابزار دست دشمنان خارجی هستند. باید در همه حال فضای داخل را زیر نظر داشت و مراقب بود تا عاملان داخلی دشمن به موقعیت و فرصتی دست پیدا نکند که جنایات و ترورهای سال 1360 تکرار شود.

مسئولان ما نیز بدانند مسئولیت‌هایی که بر عهده آنان گذاشته شده است، همگی امانت‌های الهی هستند که از بزرگان این مملکت که سال‌ها در حفاظت از اسلام مبارزه کرده و در نهایت خداوند مزد آن‌ها را با شهادت داد، به دست ما رسیده است.

عاقبتی که نتیجه سال‌ها شکنجه در زندان‌های مختلف بود و ما باید در حفظ فرهنگ شهادت، فرهنگ مقاومت و اسلام اصیل به گونه‌ای قدم برداریم که مبادا خون این شهدا پایمال شود.

از سوی دیگر دشمنان اسلام و انقلاب نیز طی این سال‌ها متوجه شدند که با تکرار ترورهای کورکورانه نمی‌‌توانند به اهداف خود دست پیدا کنند؛ چراکه همراه با توسعه فضای امنیتی کشور، مقاومت مردم ایران در مقابله با نقشه‌های آنان نیز نقش بسیاری در حفظ نظام و انقلاب و جلوگیری از اقدامات آن‌ها دارد.

در واقع پس از واقعه 8 شهریور ورق برگشت و هم بعد امنیتی و هم بعد سیاسی و نظامی کشور تقویت شد. فضایی که نشان داد خون شهدا همیشه و در همه حال اثر‌گذار است.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

14 + 18 =