استاد پرورش، معلم نیروهای الهی انقلابی و اسلامی

حماسه 8 دی در اصفهان و 9 دی در سراسر کشور، برگ زرین تاریخ انقلاب اسلامی ماست؛ رویدادی تاریخی و ماندگار از سوی ملتی بابصیرت که از دامان شخصیت‌هایی همچون حضرت امام(ره) و اساتیدی چون استاد سیدعلی‌اکبر پرورش با تکیه بر عوامل رشد و بصیرت آفریده شد. حرکت ملت ایران در جریان 9 دی 1388، مبتنی بر اصول اعتقادی ماست. قرآن می‌فرماید: «واعتصموا بحبل‌الله جمیعا و لاتفرقوا»؛ یک اصل سیاسی حاکمیتی که خداوند نیز در این آیه برای ما بیان می‌کند و از وحدت امت حول محور ولایت و حاکمیت دینی می‌گوید که به‌عبارتی رمز پیروزی یک ملت است و به هیچ‌وجه نباید از دست داد. 

تاریخ انتشار: 09:03 - دوشنبه 1401/10/26
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
استاد پرورش، معلم نیروهای الهی انقلابی و اسلامی

همه اصفهان در مقابل همه کفر

شخصیت‌هایی همچون پرورش، تربیت‌کننده نیروهای الهی، انقلابی و اسلامی هستند که توانستند حماسه 9دی را خلق کنند؛ این ملت بابصیرت، شجاع و قاطعی که با اتحاد خود در همه زمان‌ها نقشه دشمنان اسلام را در ایجاد تفرقه در جامعه خنثی می‌کند. افرادی که گسترش‌دهنده فرهنگ اسلام ناب و انقلاب اسلامی و خنثی‌کننده همه توطئه‌های بین‌المللی دشمنان هستند و با صف‌هایی پولادین در مقابل صف باطل ایستاده‌اند (همچون سخن حضرت امام (ره) که فرمودند همه اسلام در مقابل همه کفر قرار دارد).

پیام حماسه 9دی به مخاطبان داخلی و خارجی

رویداد 9دی همچنین پیام‌های داخلی و خارجی بسیاری در پی داشته است. هشیاری ملت از جمله پیام‌های داخلی این حماسه است که باید آن را با قدرت حفظ کرد و از طرفی با تقویت بنیه‌های وحدت به انسجام درون تشکیلاتی نظام استحکام بیشتری بخشید. در عین حال باید اطاعت از رهبری را که رمز پیروزی ملت ایران به‌شمار می‌رود، تقویت کرد و با ارتقای علمی، آگاهی و بصیرت جامعه را تا سطح بین‌المللی افزایش داد.

ما همان‌گونه که در بحث نظامی قدرت بازدارندگی داریم، باید در بخش فرهنگی نیز قدرتمند شویم و با تقویت تشکیلات و ساختارهای محکم فرهنگی در راستای پیشرفت کشور بکوشیم. پیام‌های خارجی حماسه 9دی ماه 1388 نیز از دشمن‌شناسی ملت می‌گوید که این دستاورد تمام توطئه‌ها و نقشه‌ها را برای ملت ایران آشکار کرد. پیام دیگر اتحاد و همبستگی مردم ایران در روز 9 دی این بود که دشمنان خارجی ایران و همه تشکیلات امنیتی بین‌المللی که مخالفان ایران را با میلیون‌ها دلار هزینه دور هم جمع کرده بودند، بدانند که نمی‌توانند در مقابل جمهوری اسلامی حرکتی انجام دهند.

 

تأثیر اتحاد ملت ایران در تقویت جریان مقاومت

ازسوی دیگر، این جریان خودجوش مردمی گسترش‌دهنده پیام انقلاب اسلامی در سطح جهان بود؛ انقلابی که صدور آن در بسیاری از کشورها شکل گرفته است و نماد آن مقاومت لبنان، فلسطین، سوریه، یمن، حشدالشعبی عراق و سایر قدرت‌های اسلامی در آسیا و اروپا و حتی آمریکاست. به عبارتی می‌توان تأثیر واقعه ماندگار 9 دی را در تقویت حرکت مقاومت در سطح جهان نیز مشاهده کرد.

نکته دیگری که نباید فراموش کرد، این است که اتحاد و همبستگی مردم ایران در همه صحنه‌ها با هدف دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب، نشان می‌دهد که ایران هیچگاه با توطئه‌های دشمنان متوقف نشده است. نکته دیگری که نباید فراموش کرد، این است که اتحاد و همبستگی مردم ایران در همه صحنه‌ها با هدف دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب، نشان می‌دهد که ایران هیچگاه با توطئه‌های دشمنان متوقف نشده است.

 

بستر ظهور منجی از فرهنگ 9دی و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب نشئت می‌گیرد

ملت همیشه در صحنه ایران به سران کفر و سلطه جهانی آمریکا، اسرائیل و انگلیس خبیث، بن سلمان و دیگر مزدوران در سراسر جهان نشان می‌دهد که حکومت جمهوری اسلامی یک پدیده جهانی است و مقدمه حکومت عدل الهی با سرپرستی حضرت حجت بن الحسن عسگری است. بشر سرخورده، گرفتار شهوت، سختی‌ها، مشکلات و جنایات در انتظار یک منجی کل است و بستر وقوع آن از فرهنگ 9 دی و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی نشئت می‌گیرد. با همه این‌ها آینده جمهوری اسلامی ایران بسیار روشن است و ما امیدواریم بتوانیم آرمان‌های انقلاب، حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب را در سطح گسترده‌تری در جهان پیاده کنیم.

برچسب‌های خبر
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

هجده − سه =