کمیته‌ها

محدودیت بلیت‌ها و اکران‌های محدود از بزرگ‌ترین چالش‌های این کمیته است. پیگیری مباحث بودجه‌ای از اقدامات این کمیته است؛ اما بار اصلی تأمین اعتبار و بودجه بر دوش شهرداری است.

تاریخ انتشار: 15:04 - پنجشنبه 1402/07/20
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
کمیته‌ها

به گزارش اصفهان زیبا؛

تقاضای مردمی زیاد، سالن‌های سینما کم

افشار تاجمیر ریاحی، مسئول کمیته ارزیابی عملکرد بودجه

محدودیت بلیت‌ها و اکران‌های محدود از بزرگ‌ترین چالش‌های این کمیته است. پیگیری مباحث بودجه‌ای از اقدامات این کمیته است؛ اما بار اصلی تأمین اعتبار و بودجه بر دوش شهرداری است.

در ابتدا طرحی از سوی شورا آماده و در آن مباحث مفصلی در خصوص ارزیابی برنامه‌های اصلی و جنبی جشنواره آورده شد و به ما ابلاغ شد که ارزیابی انجام شود تا ما بتوانیم ارزیابی عملکرد جشنواره را از لحاظ نحوه مدیریت و اجرا بسنجیم و راهگشایی برای سال‌های آینده باشد و بتوانیم نواقص امسال را جبران کنیم.

سال اول است که این کمیته شکل گرفته و به هر حال از تجربه امسال برای سال‌های آینده استفاده می‌کنیم. برای بهتر برگزار شدن جشنواره، یک تیم پنج‌نفره درون‌سازمان و ۲۵ نفره مشاوره وارد عرصه شدند.

با حضور تیم ۳۰ نفره پرسش‌نامه‌هایی با شاخص‌های استاندار و نظر اعضای شورای شهر آماده شد و در اختیار تیم ارزیابی قرار گرفت. افتتاحیه، اختتامیه، اکران فیلم‌ها و برنامه‌های جنبی محلات و برپایی غرفه‌ها در سالن اجلاس به همت این تیم‌ها انجام شد.

بزرگ‌ترین چالش‌ها محدودیت بلیت‌ها و اکران‌های محدود بوده است. تقاضای مردمی زیادی برای دیدن فیلم‌ها داشتیم که نتوانسیم همه را پاسخ دهیم.

سینماها باید در سال‌های آینده توسعه پیدا کنند تا با افزایش تعداد سالن‌های سینما بتوانیم به نیازهای مردم پاسخ دهیم. همچنین به دلیل اینکه تعداد داورهای نوجوان زیاد بود، مدیریت آن‌ها به سختی انجام می‌شد که این موضع یکی دیگر از چالش‌هاست.

در هزینه‌ها صرفه‌جویی کردیم

حامد سحاریان، مسئول کمیته تدارکات و پشتیبانی سی‌و‌پنجمین جشنواره کودک و نوجوان

تکمیل، تجهیز و آماده‌سازی سالن بزرگ همایش‌های بین‌المللی در حیطه وظایف این کمیته است. هر شب جشن‌های ویژه کودکان و نوجوانان با مدیریت حوزه کمیته تدارکات و پشتیبانی در این سالن تکمیل، تجهیز و آماده‌سازی می‌شود.

ترابری، تشریفات و نقل و انتقال مهمان‌های ویژه و مدیران در حوزه تشریفات خودروها در حد فاصل هتل‌ها و سایر نقاطی که مورد نیاز بود، با هایس و اتوبوس با مدیریت این کمیته انجام شد.

حدود ۲۰ خودروی سواری و هایس برای انتقال مهمان‌ها و نقل و انتقال آنها پیش بینی شد.

پذیرایی روزانه از داوران و خبرنگاران کودک و نوجوان در سینماهای ساحل و چهارباغ هر روز در دو نوبت و پذیرایی سایر جلسات هم انجام می‌شود. تلاش کردیم در هزینه‌ها صرفه جویی کرده و مسیر خریدها را درست هدایت کنیم.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

3 × 3 =