100هزار دانش‌آموز با فرهنگ مصرف بهینه آب آشنا هستند

مدیر خانه فرهنگ آب استان اصفهان گفت: این مرکز از سال ۱۳۹۴ تاکنون موفق به آموزش تخصصی ۱۰۰هزار دانش‌آموز در بحث آشنایی با فرهنگ مصرف بهینه آب شده و برنامه‌های گوناگون آموزشی در سطح شهرستان‌ها اجرا کرده است.

تاریخ انتشار: 13:47 - جمعه 1401/11/7
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
100هزار دانش‌آموز  با فرهنگ مصرف بهینه آب آشنا هستند

زهره تشیعی در همایش پویش حامیان آب ویژه مادران و دختران‌ اردستان در سالن اجتماعات کانون شهید مفتح اردستان افزود: خانه‌فرهنگ آب استان اصفهان در سال ۱۳۹۴ به عنوان نخستین خانه آب در کشور تأسیس شد که هدفش فرهنگ‌سازی مصرف بهینه و صرفه‌جویی مصرف آب است. او اظهار کرد: برای آموزش بهتر شهروندان در مصرف بهینه آب از ظرفیت فرهنگ‌سراهای شهرداری اصفهان نیز استفاده شده، این همکاری‌ها موفقیت‌آمیز بوده و ادامه دارد.

مدیر اداره آب و فاضلاب اردستان نیز در این همایش گفت: همایش یک روزه حامیان آب ویژه مادران و دختران با حضور دانش‌آموزان سه آموزشگاه دختران متوسطه اول و جمعی از مادران اردستان سوم بهمن برگزار شد. رضا دهقانی افزود: شرکت‌کنندگان با برنامه‌های شاد و مفرح با اهمیت صرفه‌جویی و لزوم کاهش مصرف آب آشنا شدند.

او گفت: اجرای نمایش، مجری‌گری همراه با طنز و مسابقه اطلاعات عمومی از برنامه‌های همایش است. دهقانی گفت: اردستان دارای ۲۸هزار مشترک آب و سه‌هزار مشترک فاضلاب، ۱۴۲ کیلومتر خط انتقال آب و ۳۹۰ کیلومتر خط انتقال آب روستایی، ۲۴۲ کیلومتر شبکه شهری، ۷۵۰ کیلومتر شبکه داخلی روستا و ۴۵ کیلومتر شبکه‌ فاضلاب است.

 

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

سیزده + شانزده =