ظرفیت گردشگری اردستان نیاز به توسعه دارد

حوزه گردشگری در شهرستان اردستان از جمله بخش‌های مهمی است که نیازمند نگاه و توجه ویژه است. چندی پیش نیز، فرماندار اردستان در کارگروه گردشگری و ستاد خدمات سفر شهرستان، بر این موضوع تاکید کرد.

تاریخ انتشار: 10:54 - یکشنبه 1402/09/19
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
ظرفیت گردشگری اردستان نیاز به توسعه دارد

به گزارش اصفهان زیبا؛ حوزه گردشگری در شهرستان اردستان از جمله بخش‌های مهمی است که نیازمند نگاه و توجه ویژه است. چندی پیش نیز، فرماندار اردستان در کارگروه گردشگری و ستاد خدمات سفر شهرستان، بر این موضوع تاکید کرد.

ضرورت توسعه گردشگری در اردستان

سید محمد هادی احمدی‌طبا، در این نشست، گفت: حوزه گردشگری در شهرستان اردستان از جمله بخش‌های مهم بوده که نیازمند نگاه و توجه ویژه است. همچنین این شهرستان به لحاظ تعداد تاسیسات گردشگری رتبه هفتم را در استان اصفهان دارد و باید تاسیسات گردشگری اردستان افزایش پیدا کند.

او افزود: کویر بخش مهاباد یک مکان بی‌نظیر و بکر با رمل‌های پی در پی، در حوزه گردشگری بوده همچنین تل‌شیطان زواره نیز از محورهای گردشگری در شهرستان اردستان است و هتل سایبان کویر اردستان بعد از چندین سال، به زودی موافقت اصولی را گرفته و وارد فعالیت خواهد شد.

‌بازخورد مفید مستند ‌«اردستان سرای من»

فرماندار اردستان بر ‌مستند ‌«اردستان سرای من» که در راستای معرفی استعدادها و ظرفیت‌های گردشگری شهرستان اردستان تهیه شده، اشاره کرد و گفت: تاکنون چندین قسمت از این مستند پخش شده است که خوشبختانه بازخورد خوبی در بین مردم، به‌خصوص جوان‌ها جهت آشنایی بیشتر با اماکن شهرستان داشته است.

موفقیت‌های گردشگری در اردستان

او با اشاره به اینکه برای اولین بار نوروزگاه اردستان در نوروز سال ۱۴۰۱ برگزار شد که روزانه گردشگران زیادی از شهرهای مختلف کشور از نوروزگاه بازدید داشتند، گفت: همچنین شهرستان اردستان برای اولین بار در ستاد سفر نوروزی استان موفق به کسب رتبه برتر شد.

احمدی‌طبا، به برخوردار بودن استعدادهای هنری در شهرستان اردستان اشاره کرد و گفت: دو گروه تئاتر از شهرستان اردستان در استان مقام‌های اول و دوم در بخش‌های مختلف تئاتر در صحنه و غیره را کسب کردند و این نشان دهنده وجود استعداد هنری در شهرستان است.

او همچنین از افتتاح 6 ‌تاسیسات گردشگری در شهرستان اردستان تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: بخشداران در روستاها، خانه‌های تاریخی را شناسایی کنند تا در این راستا بوم‌گردی‌هایی ایجاد شود.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

هجده + 11 =