Worldometers و چرخش اعداد

اوایل دهه 80 که دوران خطیر دانشجویی و دانشگاه را می‌گذراندم، یکی از استادان پرحرف و پرچانه دانشگاه، ما را با سایت worldometers آشنا کرد.

تاریخ انتشار: 13:34 - دوشنبه 1402/09/20
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
Worldometers و چرخش اعداد

به گزارش اصفهان زیبا؛ اوایل دهه 80 که دوران خطیر دانشجویی و دانشگاه را می‌گذراندم، یکی از استادان پرحرف و پرچانه دانشگاه، ما را با سایت worldometers آشنا کرد.

سایتی که شامل یک سری اعداد و ارقام بود و آماری که مدام بالا و پایین می‌شدند. برخی تند، برخی تندتر و برخی کند و لاک‌پشتی.

سال‌ها گذشت و این سایت فراموشمان شد؛ تا اینکه حماس، حماسه‌ای آفرید و به مستعمره شیطان حمله برد. حمله‌ای که دیوانه شدن طرف مقابل را در پی داشت و با بمباران‌های دیوانه‌وار هوایی، جان هزاران مرد و زن و کودک مسلمان را گرفت.

پس از سال‌ها Worldometers را باز کردم و پس از مروری کوتاه در زمان حملات جنون‌آمیز شیاطین صهیون، شیب تند آمار مرگ‌ومیر سایت را می‌دیدم که مانند کنتور برق در زمان جوشکاری و دریل‌کاری بالا و بالاتر می‌رود.

Worldometers علاوه بر جمعیت، از بخش‌های دیگری همچون آب، سلامت، محیط‌زیست، انرژی و حکومت و اقتصاد، جامعه و رسانه تشکیل شده که جا دارد در این روزهای آخر عمر اسرائیل که ماشین کشتار به راه انداخته، زیرسرویس دیگری در بخش سلامت، با عنوان مرگ‌ومیر ناشی از بمباران و ترور را هم به لیست اعداد و ارقامش بیفزاید تا در سایت آمار زنده جهان، تعداد قتل و غارت و کشتار صهیونیست‌ها، نه‌فقط در این چندماه و چندروز، که در طول همه این سال‌های گذشته از اشغال هم دیده و ثبت و ضبط شود در تاریخ!

برچسب‌های خبر
دیدگاه‌ها
  1. Avatar photo غلام رضا مقصودی گفته :

    به امید پایان دوران جنگ و کشتار صهیونیست هاو پاک شدن لکه اسرائیل از روی نقشه جهان

دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

20 + 20 =