برگزاری جشن درختکاری در پایانه‌های مسافربری اصفهان با کاشت ۱۱۰ اصله درخت

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: حدود ۱۱۰ اصله درخت به مناسبت جشن درختکاری در پایانه‌های مسافربری پنج‌گانه شهرداری این کلان‌شهر کاشته می‌شود.

تاریخ انتشار: 12:24 - سه شنبه 1402/12/15
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
برگزاری جشن درختکاری در پایانه‌های مسافربری اصفهان با کاشت ۱۱۰ اصله درخت

به گزارش اصفهان زیبا؛ مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: حدود ۱۱۰ اصله درخت به مناسبت جشن درختکاری در پایانه‌های مسافربری پنج‌گانه شهرداری این کلان‌شهر کاشته می‌شود.

ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در آستانه سال جدید اظهار کرد: با توجه به تأکیدات شهردار اصفهان نسبت به گل‌آرایی و فضاسازی برای استقبال از نوروز سال آینده، سازمان پایانه‌های شهرداری اصفهان با هزینه‌ای بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان اقدام به کاشت بیش از سه هزار متر مربع گل فصل و دائم در باغچه‌ها و فلاورباکس‌های سطح پایانه‌ها با گل‌های فصل شب‌بو، همیشه‌بهار، شمعدانی و اطلسی کرده است.

وی افزود: حدود هشت هزار گلدان گل در گلخانه اختصاصی سازمان واقع در پایانه جی تولید شده است و در پنج پایانه مسافربری این کلان‌شهر کاشته می‌شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تاکید کرد: با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان نسبت به زیباسازی فضای سبز، هرس درختان و درختچه‌ها، پرچین‌ها و گل‌های نر در سطح پایانه‌ها اقدام شده است.

توکلی گفت: برای بهبود کیفیت و بهسازی خاک در سه ماه سوم سال نیز عملیات چال کود، کندوکوب و کوددهی به مساحتی حدود ۱۲ هزار متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان انجام شده است.

وی ادامه داد: در راستای استقبال از نوروز، این سازمان اقدام به کاشت و واکاری فلاورباکس‌های موجود در سطح پایانه‌ها با گل آپارتمانی و فصل کرده و نسبت به ساماندهی و واکاری پاسیوهای کلکسیون کاکتوس و گل‌های آپارتمانی پایانه کاوه اقدامات لازم صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این سازمان اقدام به کاشت گل فصل، دائم و چمن، ساماندهی و گل‌آرایی پاسیوها و چیدن سفره هفت‌سین در پایانه‌های پنج‌گانه کرده و برگزاری جشن درختکاری در پایانه‌ها با کاشت حدود ۱۱۰ اصله درخت از دیگر اقدامات این سازمان برای نوروز سال آینده است.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

شش + هفده =