افتتاح ۸۰ پروژه عمرانی خدماتی با اعتباری بالغ بر‌۳۷۰ میلیارد تومان در دهه فجر

جلسه شورای اداری شهرستان نجف‌آباد با حضور مدیران و مسئولان ادارات و سازمان‌های دولتی در سالن اجتماعات انجمن خیریه حضرت قمر بنی هاشم برگزار شد.

تاریخ انتشار: 12:46 - چهارشنبه 1401/11/19
مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه
افتتاح ۸۰ پروژه عمرانی خدماتی با اعتباری بالغ بر‌۳۷۰ میلیارد تومان در دهه فجر

جلسه شورای اداری شهرستان نجف‌آباد با حضور مدیران و مسئولان ادارات و سازمان‌های دولتی در سالن اجتماعات انجمن خیریه حضرت قمر بنی هاشم برگزار شد.

معرفی مدیران جدید ادارات نجف‌آباد در جلسه شورای اداری

در این جلسه ائمه جمعه نجف‌آباد، گلدشت و دهق، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جامع و مستقل نجف‌آباد، شهرداران نجف‌آباد و گلدشت، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مدیران جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش شهرستان نجف‌آباد هر کدام گزارشی از اداره زیرمجموعه خود ارائه کردند.

در ادامه جلسه، مسئولان جدید ادارات شهرستان به شرح ذیل معرفی و از خدمات مدیران سابق قدردانی شد:

محمد محمدی به عنوان معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان، ابوطالبی، رئیس جمعیت هلال احمر، جوانمرد، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت، شیران، رئیس اداره ثبت اسناد و املاک، امینی، مدیر جهاد کشاورزی، کریمیان، رییس اداره تعاون روستایی، سلیمانی نسب، مدیر شبکه بهداشت و درمان و با حفظ سمت به عنوان رئیس بیمارستان منتظری معرفی شدند.

همچنین سالمی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، خانم نوریان به عنوان مشاور امور بانوان فرماندار، مهدی رشیدزاده به عنوان مشاور فرهنگیان مذهبی فرماندار و شیخ ابومسعود به عنوان مشاور اقتصادی فرماندار شهرستان معرفی شدند.

سالمی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغاتی اسلامی نیز در سخنانی از اجرای ۳۵۰ برنامه در دهه فجر در شهرستان با رویکرد مردم محور سخن گفت.

تبعیض قائل نشوید قانون را دقیق اجرا کنید‌/ معضل کاشی اصفهان و نیلو یک عقده شده است

امام جمعه نجف‌آباد نیز در جلسه شورای اداری شهرستان در سخنانی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب کار بزرگی برای بشریت انجام داد و خداوند در این چهل و چند سال خیلی برکات به ما داد.

او با اشاره به لزوم جهاد تبیین افزود: انقلاب اسلامی بین دوستان و دشمنانش مظلوم است و متأسفانه در اذهان عمومی جای جلاد و شهید و مظلوم و ظالم عوض شده و این نتیجه تبلیغات رسانه‌های خارجی است، در معرفی انقلاب کوتاهی شده لذا بر همگان واجب است جهاد تبیین را جدی بگیرند.

حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی نقش و قدرت مردم را بسیار تعیین‌کننده دانست و گفت: متأسفانه بعضی مواقع مردم را باور نداشتیم و گاهی آنها را نادیده گرفتیم که نسبت به ما بدبین شدند لذا می‌طلبد مسئولان به‌طور جدی در دهه فجر وارد میدان شوند و مردم هم به‌طور کامل از اقدامات دولت مطلع شوند تا دیدگاه آنان نسبت به مسئولان تغییر کند.

امام جمعه نجف‌آباد به معضل کارخانجات کاشی اصفهان و نیلو نیز اشاره و تصریح کرد: معضل این دو کارخانه به یک عقده تبدیل شده و متأسفانه تاکنون اقدام موثری برای آنها نشده است.

او به یکی دیگر از مشکلات مردم در مورد ندادن امتیاز به باغات و منازل در حریم شهرها اشاره کرد و از مسئولان خواستار توجه بیشتر به این مشکلات شد.

حسناتی در پایان افزود: چرا باید به بعضی‌ امتیاز آب‌، برق و گاز داد و به برخی نداد مگر قانون برای همه یکسان نیست‌؟! چرا اجازه ساخت باغ داده می‌شود و بعد تخریب می‌شود چرا از روز اول قاطعانه برخورد نمی‌شود؟

با این وضعیت گرانی درست نیست که باغ مردم تخریب می‌شود. لذا پیشنهاد می‌کنم کارگروه ویژه‌ای تشکیل و نسبت به این موارد با دقت بیشتری برخورد کنید یا در قانون تجدید‌نظر شود و یا قانون برای همه یکسان اجرا شود.

افتتاح ۸۰ پروژه عمرانی خدماتی با اعتباری بالغ بر ۳۷۰ میلیارد تومان در دهه فجر

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف‌آباد نیز به عنوان رئیس جلسه شورای اداری شهرستان در سخنانی به لزوم پاسخگویی ادارات به مردم و برخورد شایسته تأکید کرد و گفت: علاوه بر پاسخگویی به مردم ادارات باید پاسخگوی همدیگر نیز باشند و مشکلات بین دستگاهی را با تعامل و گفتگو حل کنند، ما نیز به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان آمادگی داریم هرجایی نیاز بود کمک کنیم.

موسی مباشری با تبریک اعیاد رجب و طلیعه دهه فجر افزود: برنامه‌های دهه فجر را جدی بگیرید و در این ایام دستاوردهای نظام و انقلاب را به مردم بگویید.

او موضوع حجاب را یادآور شد و اظهار داشت: حجاب را در ادارات خود مدنظر داشته باشید و باید کمیته حجاب را فعال کنید تا به‌طور ویژه موضوع را در دستور کار قرار

داده و با برپایی جلسات و کارهای فرهنگی این تکلیف دینی را بین جوانان درست معرفی کنند و از کارهای احساسی جلوگیری شود. از ظرفیت همه دستگاه‌ها بویژه بسیج، لشکر نجف، شهرداری‌ها که امکانات خوبی هم دارد کمک بگیرید.

نماینده عالی دولت در شهرستان نجف‌آباد به موضوع بسیار مهم جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه موضوع جهاد تبیین فرمان حضرت آقاست باید به‌طور جدی وارد شوید، ابتدا از منزل و اطرافیان خود شروع کنیم و همگان بویژه

نسل جدید را از دستاوردهای انقلاب آگاه کنیم.

او در ادامه به برنامه‌های ویژه دهه فجر در شهرستان اشاره‌ای داشت و عنوان کرد: در این ایام ۸۰ پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی تفریحی در شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد که برای اجرای آنها ۳۷۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

مباشری اعتبارات تملک دارایی‌ها را نیز متذکر شد و افزود: مدیران ادارات این اعتبارات را پیگیری و جذب کنند و علاوه بر آن نسبت به جذب ۷۲۰ میلیارد تومان اعتبار سفر اخیر ریاست جمهوری به استان که به شهرستان تخصیص یافته پیگیری کنند. زیرا باید در مدت زمان ۳ سال جذب شود.

 

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

پنج × چهار =