اهدای جهیزیه به نوعروسان بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در نجف‌آباد

در آیین جشنی که از سوی شعبه بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها در شهرستان نجف‌آباد برگزار شد، ۶۰ سری کمک جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این بنیاد اهدا شد.

تاریخ انتشار: 14:27 - جمعه 1401/11/21
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
اهدای جهیزیه به نوعروسان بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در نجف‌آباد
در آیین جشنی که از سوی شعبه بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها در شهرستان نجف‌آباد برگزار شد، ۶۰ سری کمک جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این بنیاد اهدا شد. به گفته مدیر شعبه این بنیاد در شهرستان نجف‌آباد، جشن مذکور به مناسبت میلاد مولود کعبه حضرت علی علیه‌السلام با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، ریاست کمیته امداد امام خمینی، جمعی از خیرین و خانواده‌های تحت حمایت خیریه آبشار عاطفه‌ها در سالن شهروند نجف‌آباد برگزار شد.
زهرا غلامی با اشاره به فعالیت این خیریه در شهرستان نجف‌آباد از سال ۹۵ تاکنون اظهار داشت: بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها به افراد تحت پوشش خود خدماتی از قبیل تهیه کمک جهیزیه، بسته‌های معیشتی، هزینه‌های درمان، تحصیلی، البسه، غذای گرم، لوازم منزل و… به مناسبت‌های مختلف ارائه می‌کند. او اضافه کرد: کمک جهیزیه اهدایی به نوعروسان شامل یخچال، اجاق گاز‌، بخاری، لباسشویی، فرش، سرویس چوب، سرویس آشپزخانه، قابلمه، اتو و چرخ گوشت است، ارزش ریالی هر سری را هم می‌توان بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال عنوان کرد.
مدیر شعبه بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها در شهرستان نجف‌آباد در پایان از اهدای ۳۰ دستگاه دوچرخه نیز به مناسبت تولد حضرت علی در غالب طرح اکرام ایتام خبر داد و گفت: در این طرح خیرین بنیاد به کودکان ایتام تحت حمایت ۳۰ دستگاه دوچرخه به ارزش ریالی حدود ۱۱۰ میلیون تومان هدیه کردند. -اعتقاد راسخ خیرین.
انگیزه‌ای عاشقانه برای کمک به خیریه‌ها معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف‌آباد نیز در آیین اهدای ۶۰ سری کمک جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها در شهرستان که در سالن شهروند نجف‌آباد برگزار شد، با تشکر و قدردانی از مدیران این خیریه اظهار داشت: اعتقادات راسخ این عزیزان بویژه سرکار خانم غلامی، مدیر خیریه باعث شده بتوانند عاشقانه به مددجویان خود خدمت کنند.
موسی مباشری افزود: در شهرستان نجف‌آباد خیریه‌های زیادی در بخش‌های گوناگون فعالیت می‌کنند و باید به رسم ادب از این عزیزان قدردانی شود زیرا اگر خیرین نباشند دولت به تنهایی نمی‌تواند کاری پیش ببرد. او با اشاره به اینکه فقط به جهت قدردانی در این محفل حضور یافتم، اضافه کرد: نکته مهم اینکه اگر توفیق خدمت به بندگان خدا را پیدا کردیم، بدانید این توفیق را خداوند به ما داده است.

فرماندار نجف‌آباد تصریح کرد: خدا را شاکر باشید که اگر وقتتان را در این کار گذاشتید بدانید هر شخص و هر وقت و هر پولی لیاقت ورود به این موضوعات را ندارد زیرا شما به عزیزانی خدمات می‌دهید که افرادی آبرومند هستند و برخی حتی حاضر نیستند بیایند و مشکلشان را مطرح کنند.

۱۴:۱۴
برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

ده + یازده =