قله بی‌ادعای شهر ما

شهر ما مهد دلاورمردان و دلیران است، اما در این شهر قله‌هایی داریم که در حافظه تاریخی ایران فراموش نخواهند شد؛ این قله‌ها در شهر ما شهیدان خرازی، همت و کاظمی بوده‌اند و یکی از آن قله‌ها بی‌شک سردار شهید محمدرضا زاهدی خواهد بود که نام و یاد او برای همیشه به‌عنوان یک دلاورمرد در تاریخ ما خواهد ماند.

تاریخ انتشار: 11:59 - شنبه 1403/01/25
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
قله بی‌ادعای شهر ما

به گزارش اصفهان زیبا؛ شهر ما مهد دلاورمردان و دلیران است، اما در این شهر قله‌هایی داریم که در حافظه تاریخی ایران فراموش نخواهند شد؛ این قله‌ها در شهر ما شهیدان خرازی، همت و کاظمی بوده‌اند و یکی از آن قله‌ها بی‌شک سردار شهید محمدرضا زاهدی خواهد بود که نام و یاد او برای همیشه به‌عنوان یک دلاورمرد در تاریخ ما خواهد ماند.

در قرآن مجید دو دسته افراد، مهاجران و مجاهدان هریک به شدت مورد ستایش خداوند قرار گرفته‌اند و اگر کسی هم مهاجر و هم مجاهد باشد اجر مضاعفی دارد.

سردار زاهدی مهاجر مجاهدی بود که در غربت به شهادت رسید و اجر او نزد خداوند متعال مضاعف خواهد بود. هرچه از این سردار شهید به یاد دارم، لبخند، بی‌ادعایی در مقام فرماندهی، ساده‌زیستی و بی‌اعتنایی به دنیا است گویی تمام صفات خوب در ایشان جمع شده بود.

مزار سردار شهید زاهدی نیز در اصفهان منبع فیض است و تا ابد و زمانی که این شهر پا برجاست، میعادگاه عاشقان خواهد بود، کمااینکه هم‌رزمان این شهید که مزار آن‌ها در گلستان شهدا است به تعبیر حضرت امام(ره) منابع تمام نشدنی فیض هستند.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

12 + 16 =