سردار زاهدی انسانی کم‌نظیر بود

با سردار زاهدی هم‌رزم بودم. او در اندیشه، تفکر، اخلاق، رفتار و عملکرد یک انسان کم‌نظیر و مطلوب خدا بود. اندیشه و تفکر او اسلامی و در صراط مستقیم و خط سیاسی امامین انقلاب بود.

تاریخ انتشار: 14:38 - شنبه 1403/01/25
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
سردار زاهدی انسانی کم‌نظیر بود

به گزارش اصفهان زیبا؛ با سردار زاهدی هم‌رزم بودم. او در اندیشه، تفکر، اخلاق، رفتار و عملکرد یک انسان کم‌نظیر و مطلوب خدا بود. اندیشه و تفکر او اسلامی و در صراط مستقیم و خط سیاسی امامین انقلاب بود.

او اهل ذکر بود و اخلاقش با بسیجیان و عموم مردم، چه در جنگ کردستان در سال 57 و قبل از شروع جنگ و چه با بسیجیان در هشت‌سال دفاع مقدس خوب بود و بعد از آن هم سه دوره در کنار جبهه مقاومت فعالیت کرد.

سردار زاهدی دوست صمیمی حاج قاسم سلیمانی، حاج احمد کاظمی و شهید حجازی بود. او در بهترین ماه خدا که لیالی قدر و شهادت امیر‌المومنین(ع) در آن است، به دست پست‌ترین مخلوقات، یعنی رژیم صهیونیستی پلید و خون‌خوار به شهادت رسید. این شهادت برای او بالاترین رتبه و برای پاسداران و جبهه مقاومت انگیزه‌آفرین است؛ اما برای خانواده‌ها و نظام جمهوری اسلامی سنگین است.

خون این شهید و خون شهدای مدافع حرم، مقاومت و فلسطین مظلوم و بیش از 100 هزار شهید و مجروح غزه تغییرات بزرگی را در رویدادها، روند‌ها و راهبرد‌های منطقه و کشور ما رقم می‌زند و محور مقاومت تعیین‌کننده سرنوشت آینده منطقه به رهبری ایران خواهد بود.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

4 − 2 =