برجای‌مانده از دربی اصفهان

در دربی اصفهان سکوها از همیشه متفاوت‌تر بودند؛ علت این موضوع را هم علاقه‌مندان به فوتبال می‌دانند.

تاریخ انتشار: 11:21 - دوشنبه 1403/02/3
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
برجای‌مانده از دربی اصفهان

به گزارش اصفهان زیبا؛ در دربی اصفهان سکوها از همیشه متفاوت‌تر بودند؛ علت این موضوع را هم علاقه‌مندان به فوتبال می‌دانند. نتایج بد این روزهای سپاهان در روزهایی که سرخابی‌ها خیلی خوب امتیازها را جمع می‌کنند، به مذاق هواداران پرشور سپاهانی خوش نیامده و اتفاقات روی سکوهای دربی به‌گونه‌ای بود که اگر کسی نمی‌دانست، فکر می‌کرد سپاهان تیمی است که برای بقا در لیگ می‌جنگد.

هواداری که نمی‌داند مقصر شرایط فعلی تیم هیئت‌مدیره است یا کادرفنی به جایی رسیده که گاهی از گل‌زدن تیم محبوب خود ناراحت می‌شود. این موضوع بعد از گل‌شدن پنالتی شهریار مغانلو مشخص بود. دیگر غوغا و هیجان بعد از گل‌زدن جایی در سکوها نداشت و به محض چسبیدن توپ به تور دروازه ذوب‌آهن، برخی مدیران و سرمربی هدف مسلسل‌های حاضر بر روی سکوهای نقش‌جهان قرار گرفتند.

التهاب در سکوهای نقش‌جهان به حدی رسیده بود که حتی لیدر های نزدیک به باشگاه که از قبل نیز آمادگی این موضوع را داشتند و می‌دانستند قرار است چنین اتفاقاتی بدهد هم نتوانستند جو را کنترل کنند.

شخصیت اول نمایش این روزهای سپاهان، یعنی مورایس، در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی به ناراحتی هواداران واکنش نشان داد؛ ولی فکرش را نمی‌کرد بمب ساعتی روی سکوها به این شدت منفجر شود.

او قبل از بازی در جمع خبرنگاران گفت که امیدوارم هواداران ناراحت را خوشحال کنیم. به آن‌ها حق می‌دهم و هیچ انتقادی ندارم. گویا مورایس از گفتن این جملات قصد داشت یکم از التهاب سکوها بکاهد؛ اما موفق نبود.

بعد از سوت پایان بازی بازیکنان طوری زمین را ترک کردند که گویا بازی را پرگل واگذار کرده‌اند و هیچ نشانه‌ای از خوشحالی برد در چهره بازیکنان و اعضای کادر فنی دیده نمی‌شد و هیچ‌کدام هم حاضر به مصاحبه با اصحاب رسانه نشدند و مورایس با چهره‌ای درهم و با دلی پر به جمع خبرنگاران آمد.

مرد پرتغالی خیلی کوتاه درباره بازی صحبت کرد و سپس سفره دلش را در میان خبرنگاران باز کرد و گفت: «روزی می‌رسد که من از این باشگاه جدا می‌شوم و هواداران هم اسم من را صدا می‌زنند.»

فوتبال حرفه‌ای در ایران بسیار عجیب است؛ روزی مورایس روی تخت پادشاهی در آزادی می‌نشیند و چند هفته بعد به خاک سیاه. گویا خود مورایس هم دیگر در این تیم دست‌ودلش به کار نمی‌رود و احتمالا به‌زودی باید شاهد خداحافظی زودتر از موعد او با سپاهان باشیم.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

2 × پنج =