بررسی عملکرد سپاهانی‌ها در مقابل استقلال خوزستان

این تیم در حد مدعی قهرمانی نیست

سپاهان آخرین فرصت خودش برای ماندن در کورس قهرمانی لیگ را از دست داد و تساوی خانگی باعث شد حتی جایگاه سومی سپاهان هم توسط تراکتور تهدید شود و این مسئله برای تیمی که مدعی قهرمانی در لیگ بود، چندان خوب نیست.

تاریخ انتشار: 10:12 - پنجشنبه 1403/02/20
مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه
این تیم در حد مدعی قهرمانی نیست

به گزارش اصفهان زیبا؛ سپاهان آخرین فرصت خودش برای ماندن در کورس قهرمانی لیگ را از دست داد و تساوی خانگی باعث شد حتی جایگاه سومی سپاهان هم توسط تراکتور تهدید شود و این مسئله برای تیمی که مدعی قهرمانی در لیگ بود، چندان خوب نیست.

البته به نظر می‌رسید سپاهانی‌ها حریف خوزستانی خودشان را دست‌کم هم گرفته بودند؛ ولی شاگردان پورموسوی که برای فرار از سقوط تلاش می‌کنند، در این بازی با چنگ و دندان جنگیدند و یک امتیاز از سپاهان گرفتند تا با امیدواری لیگ را ادامه دهند.

بازیکنان سپاهان هم در این هفته‌ها که شانس قهرمانی‌شان کم شده آن‌چنان باانگیزه و جدی بازی نمی‌کنند و شاید حواسشان بیشتر به رقابت‌های جام حذفی باشد. مورایس هم به نظر می‌رسد آخرین روزهای خودش در سپاهان را پشت سر می‌گذارد و دیگر چیزی برای اضافه‌کردن به شرایط فنی تیمش ندارد و بعید به نظر می‌رسد با سپاهان توفیقی در این فصل کسب کند.

پیام نیازمند ۸ از ۱۰: بعد از بازگشت از مصدومیت، این مسابقه یک محک جدی برای دروازه‌بان سپاهان بود و پیام به‌خوبی از پس وظایف خودش برآمد.البته روی گل حریف هم مقصر نبود. اوج کار نیازمند واکنشی بود که بر روی ضربه پیمان بابایی انجام داد و توپ را با صورت دفع کرد. یک نیازمند آماده و البته باروحیه می‌تواند سپاهان را در کورس سهمیه نگه دارد.

سیاوش یزدانی ۸ از ۱۰: در غیاب دانشگر عنوان بهترین بازیکن دفاعی سپاهان را باید به سیاوش یزدانی داد که بسیار باانگیزه و کم‌اشتباه بازی می‌کند و البته حواشی زیادی هم در کنار خودش دارد؛ ولی با این وجود بازیکنی قابل‌اعتماد در خط دفاعی سپاهان است.

هادی محمدی ۷ از ۱۰: هنوز هم حسرت موقعیت ازدست‌رفته در برابر پرسپولیس رامی خورد؛ ولی در مقابل استقلال خوزستان و بر روی گل حریف باید در محوطه جریمه حاضر می‌شد تا اجازه ضربه‌زنی از بازیکن حریف را بگیرد که در این کار اهمال کرد. یک‌بار هم با تکلی خوب فرصت را از مهاجم حریف گرفت.

رامین رضاییان ۷ از ۱۰: بازیکن محبوب هواداران سپاهان در نیمه اول شانس گل‌زنی داشت که توپش به ثمر ننشست. رامین در دقایق پایانی هم نفوذ زیادی به داخل محوطه جریمه حریف داشت و با وجود دوندگی فراوان نتوانست پای خودش را به گل باز کند.

محمد کریمی 5/7 از 10: از کاپیتان سپاهان انتظار می‌رود میدان‌داری بیشتری در خط هافبک داشته باشد؛ ولی کریمی وظایف دفاعی بیشتری دارد و همین موضوع باعث می‌شود کمتر در زمین حریف حاضر شود. البته کریمی با توجه به بازوبندی که بر روی بازو دارد، باید درون زمین کنترل بیشتری روی بازیکنان داشته باشد تا کمتر وارد حاشیه شوند.

امید نورافکن ۷ از ۱۰: یکی‌دو بار می‌توانست شانس گل‌زنی خودش را بر روی شوت‌های از راه دور امتحان کند؛ با این وجود او هم نتوانست کمکی به پیروزی سپاهان در این مسابقه داشته باشد و در دقایق پایانی هم جای خودش را به اعرابی داد.

فرشاد احمدزاده 5/7 از ۱۰: اگر پاس گلش برای رضا اسدی آفساید نشده بود، فرشاد می‌توانست روز خوبی در این بازی داشته باشد. احمدزاده گاهی اوقات به‌واسطه اعتراض بیش‌ازحد به هم‌بازی‌های تمرکز کافی ندارد و این موضوع او را از جریان اصلی بازی خارج می‌کند.

رضا شکاری ۷ از ۱۰: در این بازی آن‌چنان مؤثر نبود و در نیمه اول هم یک موقعیت خوب را از دست داد.‌ شکاری از آن دسته بازیکنانی است که هرچه به پایان فصل نزدیک شدیم افت کرد و در این چند مسابقه اخیر سپاهان آن‌چنان مؤثر نبوده است.

کاوه رضایی 8 از 10: در نیمه اول یک پاس گل به شهریار مغانلو داد تا سپاهان به پیروزی در این بازی امیدوار شود؛ اما در اوایل نیمه دوم قدر پاس شهریار مغانلو را ندانست و ضربه نه‌چندان‌محکم کاوه در موقعیتی تک‌به‌تک توسط دروازه‌بان حریف مهار شد تا سپاهان به گل دوم نرسد و همین مسئله به‌نوعی در تساوی سپاهان و استقلال خوزستان بی‌تأثیر نبود.

میلاد زکی‌پور 5/7 از ۱۰ : برخلاف رامین رضاییان در این بازی زکی‌پور نفوذ بیشتری به زمین حریف داشت؛ اما نقطه عطف بازی دفع ناقص زکی‌پور بر روی گل استقلال خوزستان بود که فرصت را برای گل‌زنی حریف فراهم کرد.

شهریار مغانلو 5/8از ۱۰: آقای گل لیگ توانست در نیمه اول تیمش را پیش بیندازد و در نیمه دوم هم بدشانس بود که توپش به تیر دروازه حریف خورد تا شهریار نتواند در این مسابقه دبل کند. با این حال او بهترین بازیکن سپاهان در برابر استقلال خوزستان بود و شاید آقای گلی شهریار بتواند ناکامی سپاهان در این فصل را تا حدی جبران کند.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

2 + نه =