با فرا رسیدن خرداد و البته فصل تابستان، ترکیب اکران فیلم‌ها در سینماها متفاوت می‌شود

ترکیب سینما عوض می‌شود

با گذشت سه ماه از آغاز اکران بهاره، اکنون سینماهای سراسر کشور آماده استقبال از آثار جدید سینمایی می‌شوند. «تگزاس 3» اولین فیلمی است که از دوم خرداد وارد چرخه اکران می‌شود.

تاریخ انتشار: 12:01 - دوشنبه 1403/02/31
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
ترکیب سینما عوض می‌شود

به گزارش اصفهان زیبا؛ با گذشت سه ماه از آغاز اکران بهاره، اکنون سینماهای سراسر کشور آماده استقبال از آثار جدید سینمایی می‌شوند. «تگزاس 3» اولین فیلمی است که از دوم خرداد وارد چرخه اکران می‌شود.

با توجه به فضای کنونی حاکم بر سینما کاملا پیش‌بینی‌شدنی است که «تگزاس 3» به یکی از آثار پرفروش سال جاری تبدیل شود. پژمان جمشیدی، سام درخشانی، مهدی هاشمی، ژاله صامتی، نعیمه نظام‌دوست و سید جواد هاشمی بازیگران حاضر در این فیلم هستند.

غیراز «تگزاس 3»، تاکنون حضور فیلم‌های «آبی روشن» ساخته بابک خواجه‌پاشا با حضور بازیگرانی همچون مهران احمدی، مهران غفوریان، سارا حاتمی و مرتضی امینی‌تبار، «عطرآلود» به کارگردانی هادی مقدم‌دوست با بازی مصطفی زمانی و هدی زین‌العابدین «کوچه‌ ژاپنی‌ها» به کارگردانی امیرحسین ثقفی با بازی هنرمندانی مثل مجید مظفری، فرهاد قائمیان، پیام احمدی‌نیا و رضا یزدانی و «روزی روزگاری آبادان»، اولین ساخته سینمایی حمیدرضا آذرنگ برای اکران خرداد قطعی شده است.

نکته مهم در برنامه اکران پیش رو، نبودن اثری در حوزه دفاع ‌مقدس است؛ آن هم در ایامی که سالروز وقایع مهمی در تاریخ جنگ تحمیلی است. نکته دیگر فیلم‌های برتر ادوار اخیر جشنواره فجر است که هنوز تکلیف اکران آن‌ها مشخص نیست.«لباس شخصی»، فیلم تحسین‌شده منتقدان در جشنواره فجر 38 و فیلم سینمایی «برف آخر» به کارگردانی امیرحسین عسگری که در جشنواره چهلم سیمرغ بلورین جایزه و‌یژه هیئت‌داوران را دریافت کرد و دو فیلم سینمایی «اتاقک گلی» و «یادگار جنوب» که از معدود فیلم‌های قابل تأمل جشنواره چهل‌و‌یکم بودند، مهم‌ترین آثار اکران‌نشده‌ای هستند که هنوز مشخص نیست چه زمانی پرده نقره‌ای میزبان آن‌ها خواهد بود.

برچسب‌های خبر
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

5 − دو =