برگزاری جشنواره نخل‌های ماندگار در اردستان

اولین جشنواره ادبی و هنری نخل‌های ماندگار در شهرستان اردستان برگزار می‌شود.

تاریخ انتشار: 11:47 - دوشنبه 1402/02/4
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
برگزاری جشنواره نخل‌های ماندگار در اردستان

اولین جشنواره ادبی و هنری نخل‌های ماندگار در شهرستان اردستان برگزار می‌شود.

رضوان امامدادی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با اشاره به این خبر، در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: با هدف زنده نگهداشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و در پی مصوبه کمیته فرهنگی و هنری کنگره شهدای شهرستان که در آبان ماه ۱۴۰۲ همزمان با سراسر استان اولین جشنواره ادبی هنری تحت عنوان نخل‌های ماندگار بود، اولین جشنواره ادبی هنری تحت عنوان نخل‌های ماندگار برگزار می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در توضیح این جشنواره گفت: این جشنواره با موضوعات شهدای شهرستان روز حماسه و ایثار مردم نقش مادران و همسران شهدا شهدای امنیت و سلامت و مدافعان حرم و شهید سلیمانی سید شهدای جبهه مقاومت و در قالب‌های عکس، خاطره، شعر، داستان، خوشنویسی و فیلم کوتاه برپا خواهد شد.

او فرصت شرکت در این فراخوان را تا ۲۰ اردیبهشت اعلام کرد و گفت: در این طرح، بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه مقاومت بسیج و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حضور دارند.

امامدادی ادامه داد: دوازده کمیته برای برگزاری کنگره ۱۵ سردار و ۳۲۰ شهید شهرستان اردستان تشکیل و شرح وظایف به همه آنها ابلاغ شده است تا این کنگره به نحو احسن بتواند در انجام مأموریت اصلی خود موفق باشد.

برچسب‌های خبر
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

دو × پنج =