سپاهان و مورایس برای لیگ بیست‌و‌سوم آماده می‌شوند:

مصممِ متبسم

پس از پایان لیگ برتر در فصل گذشته و کسب جایگاه دوم توسط شاگردان مورایس، بسیاری از کارشناسان و پیش‌کسوتان علیه مدیریت باشگاه و کادر فنی موضع گرفتند و علت ناکامی تیم را در عملکرد نامناسب این دو رکن می‌دانستند.

تاریخ انتشار: 11:45 - شنبه 1402/05/7
مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه
مصممِ متبسم

به گزارش اصفهان زیبا؛ تیم فوتبال سپاهان در حالی خود را برای حضور پرقدرت در لیگ برتر آماده می‌کند که اظهار‌نظرهای مختلفی از سوی هواداران، کارشناسان و پیش‌کسوتان فوتبال در خصوص شرایط این تیم صورت گرفته اما یک نکته جالب پایه‌ثابت تمرینات پیش فصل سپاهان بوده و آن مصمم و متبسم بودن سپاهان است.

پس از پایان لیگ برتر در فصل گذشته و کسب جایگاه دوم توسط شاگردان مورایس، بسیاری از کارشناسان و پیش‌کسوتان علیه مدیریت باشگاه و کادر فنی موضع گرفتند و علت ناکامی تیم را در عملکرد نامناسب این دو رکن می‌دانستند.

از نظر آن‌ها توجه بیش از حد باشگاه به مسائل فرهنگی پیش از مسابقات لیگ برتر و همچنین عدم اتخاذ استراتژی مناسب توسط کادر فنی در برخی مسابقات به‌خصوص دیدار برگشت لیگ مقابل ملوان که با تساوی یک بر یک در ورزشگاه نقش جهان به پایان رسید، باعث شد تا سپاهان قافیه قهرمانی را به پرسپولیس واگذار کند.

همچنین هواداران سپاهان نیز فارغ از مسائل فنی بر این عقیده بودند که عدم دستیابی سپاهان به جام قهرمانی به دلیل حمایت‌های پنهان و نهان وزیر ورزش و جوانان یا برخی مدیران عالی‌رتبه این وزارتخانه به همراه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از تیم قهرمان بوده است که البته این نظرات در حوزه هواداری به‌شدت بیان می‌شود.

مخابره اخبار امیدوار‌کننده از تیم سپاهان

اینک با نزدیک‌شدن به مسابقات لیگ برتر در فصل جدید، سپاهان متفاوت از پیش‌فصل قبل کار خود را خیلی زود آغاز کرد؛ چرا که پس از یک‌سال که از حضور مورایس در اصفهان می‌گذرد و با شناختی که این مربی از شرایط باشگاه، بازیکنان و فوتبال ایران به‌دست آورده، اعضای تیم خیلی زود به تمرینات فراخوانده شدند.

بازیکنان مد نظر کادر فنی تا به اینجا توسط باشگاه بدون هیچ سر‌و‌صدا و حاشیه‌ای جذب شدند و مهم‌تر اینکه یک تیم رسانه‌ای حرفه‌ای در کنار تیم قرار گرفته تا بسیاری از موارد و مسائل حاشیه‌ای و غیر فوتبالی را به خوبی مدیریت کند؛ اتفاقی که در چند سال گذشته شاهد آن نبودیم و بیشترین ضربه‌ها نیز از همین ناحیه به سپاهان وارد شد و البته تغییر در حوزه سرپرستی تیم نیز نشان از تزریق خونی تازه، جوان و با دانش به تیم دارد.

اما شاید جالب‌ترین اتفاقی که این روزها از تمرینات سپاهان مخابره می‌شود و در گزارش‌ها و خبرها نیز شاهد آن هستیم این است که بازیکنان از شرایط تیم راضی هستند و چهره‌های مصمم و در عین حال خندان آن‌ها گویای این موضوع است.

همچنین با مرور رسانه‌های ورزشی و فوتبالی در روزهای منتهی به شروع لیگ برتر نیز مشاهده می‌کنیم بازتاب تمرینات شاداب تیم سپاهان است و نشان می‌دهد بازیکنان تازه‌وارد سپاهان خیلی سریع خود را با این شرایط وفق داده و در مصاحبه‌های خود نیز بر این موضوع صحه گذاشته‌اند.

به امید یک فصل خوب

حال با آغاز لیگ برتر فوتبال در فصل جدید و آماده‌سازی سایر تیم‌ها، باید این روند در باشگاه و تیم ادامه پیدا کند تا با تمام قوا به نتیجه مطلوب دست یابند و از سوی دیگر هواداران نیز سوار بر این موج با بازیکنان و کادر فنی همراه شوند و بدون هیچ نوسانی در کنار تیم باشند.

طبیعتا شانزده تیم حاضر در لیگ برتر با هدف‌گذاری‌های متفاوت پا به عرصه رقابت در لیگ ۱۴۰۳-۱۴۰۲ می‌گذارند و هر کدام به نحوی در تلاش برای تقویت تیم خود نسبت به فصل قبل و بهتر‌شدن در فصل جدید هستند تا برای قهرمانی، کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، حفظ تیم در لیگ برتر یا عدم سقوط به لیگ دسته یک مبارزه کنند.

مطمئنا در روزهایی که تیم‌های عربی با جذب بازیکنان سرشناس دنیا که مبلغ قرارداد هر یک از آن‌ها با بودجه تیم‌های مدعی لیگ ما برابری می‌کند یا بیشتر است، سعی در پیشرفت و بهترشدن شرایط تیم و فوتبال کشور خود دارند و از سوی دیگر تیم‌های شرق آسیا نیز همچنان در رقابت با تیم‌های غرب آسیا پا پس نکشیده‌اند، برنامه‌ریزی مناسب و مدون از سوی باشگاه و کادر فنی تیم فوتبال می‌تواند سپاهان را در رسیدن به اهداف خود از جمله قهرمانی در لیگ برتر و حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا یاری کند.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

3 × 4 =