گرما ادامه دارد!

گرما قصد رفتن ندارد و همچنان در آسمان اصفهان جای خوش کرده است. تابستان امسال، اصفهان و همچنین باقی استان ها گرمای بی سابقه ای را تحمل کردند.

تاریخ انتشار: 17:56 - جمعه 1402/05/27
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
گرما ادامه دارد!

به گزارش اصفهان زیبا؛ گرما قصد رفتن ندارد و همچنان در آسمان اصفهان جای خوش کرده است. تابستان امسال، اصفهان و همچنین باقی استان ها گرمای بی سابقه ای را تحمل کردند.

اما گزارش های هواشناسی حاکی از این است که پاییز نیز گرمای هوا همچنان ادامه خواهد داشت.

در این باره، نوید حاج بابایی، معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان در گفت و گو با «اصفهان زیبا» با بیان اینکه امسال، بارش‌ها زودتر از موعد خود شروع خواهد شد، بیان کرد: حتی در ماه مهر نیز شاهد بارش باران خواهیم بود؛ البته بارش های موثر از آبان و آذر ماه آغاز خواهند شد.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه شرایط بارش ها امسال نرمال خواهد بود، افزود: همچنین میزان بارش ها نسبت به سال گذشته بیشتر خواهد شد.

آنطور که این کارشناس بیان کرد: البته علی رغم بارش های مطلوب در فصل پاییز، به دلیل کمبود بارش های متوالی در دو سه سال اخیر، شرایط خشکسالی بلندمدت همچنان ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به دمای هوا در فصل پاییز نیز گفت: دمای هوا نیز در پاییز امسال یک درجه گرم تر از سال قبل و همچنین شرایط نرمال خواهد بود.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

13 − 11 =