نمایشگاهی از جنس پوشاک و لوازم‌بهداشتی

اکنون نمایشگاهی از جنس پوشاک و لوازم بهداشتی در سالن بسیج واقع در خیابان پاسداران در حال برگزاری است. این نمایشگاه ویژه که با عنوان نمایشگاه عفاف و حجاب در نظر گرفته شده است، محصولات آن شامل: چادر، مقنعه، شال، روسری، پیراهن، شلوار، جوراب و سایر پوشاک و نیز زیورآلات است.

تاریخ انتشار: 12:26 - پنجشنبه 1402/08/25
مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه
نمایشگاهی از جنس پوشاک و لوازم‌بهداشتی

به گزارش اصفهان زیبا؛ اکنون نمایشگاهی از جنس پوشاک در سالن بسیج واقع در خیابان پاسداران در حال برگزاری است.

این نمایشگاه ویژه که با عنوان نمایشگاه عفاف و حجاب در نظر گرفته شده است، محصولات آن شامل: چادر، مقنعه، شال، روسری، پیراهن، شلوار، جوراب و سایر پوشاک و نیز زیورآلات است.

نمایشگاهی ویژه برای خانواده‌ها

این نمایشگاه که ویژه خانواده‌ها به‌خصوص بانوان است،  ضمن حذف واسطه‌ها و در نظر گرفتن تخفیفات ویژه، با هدف توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برپا شده است.

همچنین طرح تعویض چادر کهنه با نو با قیمت پایین‌تر و نیز تعویض مانتوی کوتاه با مانتوی بلند اجرا می‌شود.

در کنار آن نیز لوازم بهداشتی و شوینده با برندهای مختلف گیاهی و یا طبیعی و دست‌ساز همراه با روغن‌های گیاهی عرضه می‌شود.

ارائه محصولات گیاهی و طبیعی

با تعدادی از غرفه‌داران گفت‌وگویی داشتیم که به چکیده‌ای از آن اشاره می‌کنیم:

زهرا نباتی یزدی، مشاور پوست و مو و غرفه‌دار لوازم بهداشتی: محصولات غرفه ما در اینجا انواع لوازم بهداشتی مثل: کرم، ضدآفتاب، شامپو، محصولات خاویار، ماسک و… است که همه آنها گیاهی است.

همچنین، به مراجعین مشاوره برای سلامت پوست و مو می‌دهیم.

حال توصیه‌ای که لازم است در این فرصت ارائه دهم، در رابطه با عوامل مخرب پوستی است. عواملی که به‌خاطر انواع شوینده‌ها و یا تغذیه ناسالم، استرس، نور زیاد آفتاب و حتی اشعه لوازم الکترونیکی ایجاد می‌شود.

علاوه بر این، در حال حاضر که با آلودگی هوا و سرب ناشی از آن روبرو هستیم، پوست آسیب می‌بیند.

در این صورت برای آسیب کمتر پوست، باید با نحوه مراقبت از پوست آشنا باشید.

اول از همه بدانید که مرتب به‌خصوص قبل از خواب شبانه پوست را باید بشویید، چرا‌که در طی روز پوست با عوامل مختلف که ذکر کردم، روبه‌رو است و دچار آسیب‌هایی مثل بروز لک، جوش، خشکی، قرمزی یا کدری، چین و چروک و… می‌شود. بنابراین نیاز به تمیز کردن دارد.

صبح پس از بیدار شدن نیز شست‌وشوی پوست صورت ضروری است. چرا که معمولا در حین شب سموم از زیر پوست به سطح پوست می‌آید که با تمیز کردن، باید آن را برطرف کرد.

شایان ذکر است، این سموم با آب ساده و یا حتی شامپو بچه و صابون معمولی از بین نمی‌رود و چه بهتر که از شوینده‌های گیاهی مخصوص صورت استفاده شود.

زینب کرمانی، غرفه‌دار روغن‌های گیاهی و مواد بهداشتی: من نزدیک به 8 سال است که به تولید انواع روغن‌های گیاهی و مواد بهداشتی مشغول هستم و حدود 3 سال است که محصولاتم را در نمایشگاه‌ها معرفی و عرضه می‌کنم.

یکی از محصولات تولیدی، شوینده‌های گیاهی است که از آن استقبال زیادی شده است.

این شوینده‌ها کاملا از مواد طبیعی مثل روغن‌های گیاهی و عرقیجات تولید شده و ضمن اینکه به پوست آسیب نمی‌زند، فوایدی از جمله کمک به نرمی و لطافت پوست دارد.

 شامپوهای گیاهی نیز به همین ترتیب فاقد هرگونه ترکیبات شیمیایی و مواد نگهدارنده است و از شوره سر و دوشاخه شدن مو پیشگیری می‌کند.

روغن‌های گیاهی ضددرد هم از محصولات دیگر است که برای تسکین و درمان می‌توان هر شب استفاده کرد. از محصول دیگر، برس چوبی است که جایگزین بسیار مناسبی برای برس فلزی یا پلاستیکی است.

این نوع برس‌ها به تقویت و رشد موها کمک می‌کند، در خون‌رسانی بهتر به پوست سر موثر است، از شوره سر

و موخوره و نیز ریزش موها پیشگیری می‌کند.

نمایشگاهی برای دیروز تا فردا

گفتنی است این نمایشگاه از 24 آبان برپا شده و تا  26 این ماه از ساعت ۱۰ تا ۲۱ در خیابان پاسداران، سالن بسیجِ ناحیه امام صادق (ع) برپاست.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

هفت − 6 =