یک تور ویژه برای مدیران صنعت!

امسال آلودگی هوا خیلی زودتر از سال‌های قبل نفس شهر را بند آورد و بعد از انتظار برای پشت‌سرگذاشتن تابستان گرم، از آبان منتظر تمام‌شدن زمستان آلوده هستیم!

تاریخ انتشار: 11:03 - دوشنبه 1402/09/13
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
یک تور ویژه برای مدیران صنعت!

به گزارش اصفهان زیبا؛ امسال آلودگی هوا خیلی زودتر از سال‌های قبل نفس شهر را بند آورد و بعد از انتظار برای پشت‌سرگذاشتن تابستان گرم، از آبان منتظر تمام‌شدن زمستان آلوده هستیم!

اما نکته عجیب این است: این چند روز که آلودگی هوا نفس ما اصفهانی‌ها را بریده، عده‌ای تصور کرده‌اند که علت اصلی آلودگی هوای اصفهان، دود ماشین‌هاست یا مدرسه‌رفتن بچه‌ها مشکل اصلی است و با تعطیل‌کردن مدارس می‌توان آلودگی را رفع کرد!

انتظار هم دارند با این تعطیلی‌ها آمار سرطان بین کودکان زیادتر نشود؛ فارغ از اینکه مشکل از جای دیگری است.

این ساده‌انگاری‌ها نشان از این دارد که عده‌ای از ما هنوز موضوع آلودگی هوا را جدی نگرفته‌ایم! هنوز وقتی صحبت از انتقال صنایع می‌شود، حساب سود و زیان اقتصادی می‌کنیم؛ بدون آنکه به ضررهای صنایع برای سلامتی مردم فکر کنیم.

داشتم به این فکر می‌کردم: شاید راه‌حل اینکه مسئولان فکر اساسی بکنند و اولویت‌ها را در همه سرشلوغی های خود بیابند، این است که یک تور بازدید از مراکز بیماران سرطانی و ام‌اسی برای آنان و مدیران صنعتی اصفهان برگزار کنیم.

مسئولان در میان تعریف‌ها و تمجیدها و گزارش عملکردهای رنگارنگ به چنین بازدیدی نیاز دارند؛ شاید در آینده‌ای نه‌چندان دور، مؤثر واقع شود و تصمیمی انقلابی، اصفهان را از این وضعیت نجات دهد.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاه‌ها
  1. Avatar photo هرچی گفته :

    سلام،خانواده های مدیران در کانادا زندگی می کنند،در رفاه کامل در هوای پاک ، چه توقعی دارید که مدیران دلشون برای ملت و مردم بسوزه ،جیبشون پر هست و دغدغه هیچ چیزی ندارند،ما نادان هستیم که ازینها انتظار رسیدگی داریم ،اصفهان دیگه باید چی از دست بده ؟خدا ازشون نگذره و همینطور که به کسی رحم نمی کنند ،خدا بهشون رحم نکنه

دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

13 − هفت =