افراد دارای معلولیت از فرماندار اصفهان قدردانی کردند:

پیگیری مشکلات معلولان در فرمانداری اصفهان

چند روز گذشته محمدعلی احمدی، فرماندار اصفهان، در آیین تجلیل از افراد دارای معلولیت در شهر بهارستان به‌منظور بررسی بیشتر مسائل و مشکلات مربوط به تردد آن‌ها و نحوه مناسب‌سازی معابر و اماکن با ویلچر راهی مراسم شد.

تاریخ انتشار: 10:29 - دوشنبه 1402/09/27
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
پیگیری مشکلات معلولان در فرمانداری اصفهان

به گزارش اصفهان زیبا؛ چند روز گذشته محمدعلی احمدی، فرماندار اصفهان، در آیین تجلیل از افراد دارای معلولیت در شهر بهارستان به‌منظور بررسی بیشتر مسائل و مشکلات مربوط به تردد آن‌ها و نحوه مناسب‌سازی معابر و اماکن با ویلچر راهی مراسم شد و بر جدیت مسئولان برای مناسب‌سازی معابر و مسائل دیگر تأکید کرد.

متأسفانه این رخداد در فضای مجازی به شکل نامناسبی منعکس و باعث بازتاب‌های منفی علیه فرماندار اصفهان شد.

به‌دنبال این اقدام، تعدادی از افراد دارای معلولیت برای ابراز قدردانی و تشکر به دیدار فرماندار رفتند و از رفتار صحیح او و اینکه در خصوص جامعه معلولان و مقوله مناسب‌سازی حساسیت به خرج داده است، تشکر کردند و خواستار ادامه این طرز تفکر و رفتار شدند تا مشکلات افراد دارای معلولیت حل شود.

در این جلسه 20 نفر از افراد دارای معلولیت در زمینه‌های مختلف حضور داشتند و تک‌تک آن‌ها مشکلات و مسائل مربوط ازجمله اشتغال، مناسب‌سازی معابر و مسائل دارویی و درمانی را بیان کردند.

فرماندار اصفهان هم تمام صحبت‌های آن‌ها را شنید و موضوع‌های قابل‌حل را در دستورکار قرار داد.

در این جلسه، پیشنهاد شد فرماندار اصفهان هر سه ماه یک بار با مسئولان تشکل‌های افراد دارای معلولیت و جمعی از آن‌ها دیدار و گفت‌وگو داشته باشد و مسائل آن‌ها را از نزدیک بشنود تا بتواند هم در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌های مختلف مشکلات را حل کند و هم از دستگاه‌های ذی‌ربط بخواهد به افراد دارای معلولیت توجه بیشتری کنند.

همچنین در این جلسه، حامد ایزدی، یکی از افراد دارای معلولیت که اطلاعات کافی از مشکلات این قشر دارد، به‌عنوان مشاور افتخاری فرماندار انتخاب شد تا با حضور در جلسه‌های مختلف فرمانداری در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها کمک کند.

در این رابطه فرماندار اصفهان قول داد که تک‌تک موضوع‌های مطرح‌شده را پیگیری کند و به نتیجه برساند. این جلسه بسیار مفید با رضایت افراد حاضر به پایان رسید و مقرر شد سایر موضوع‌ها از طریق مشاور افتخاری فرماندار در امور افراد دارای معلولیت پیگیری شود.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

3 × یک =