بررسی عملکرد ذوب‌آهنی‌ها در مقابل گل‌گهر

پله پنجم نیم‌فصل سهم ذوب‌آهن شد

آخرین بازی نیم‌فصل اول لیگ برای ذوب‌آهن در شرایطی آغاز شد که غیبت حبیب فرعباسی و جلال مداحی در لیست اولیه این تیم پرسش‌های زیادی را برای هواداران ایجاد کرده بود و درنهایت مشخص شد این دو بازیکن برای گذراندن خدمت سربازی از تیم جدا شده‌اند تا ربیعی دو بازیکن تأثیرگذار خودش را از دست بدهد.

تاریخ انتشار: 09:09 - پنجشنبه 1402/10/14
مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه
پله پنجم نیم‌فصل سهم ذوب‌آهن شد

به گزارش اصفهان زیبا؛ آخرین بازی نیم‌فصل اول لیگ برای ذوب‌آهن در شرایطی آغاز شد که غیبت حبیب فرعباسی و جلال مداحی در لیست اولیه این تیم پرسش‌های زیادی را برای هواداران ایجاد کرده بود و درنهایت مشخص شد این دو بازیکن برای گذراندن خدمت سربازی از تیم جدا شده‌اند تا ربیعی دو بازیکن تأثیرگذار خودش را از دست بدهد.

گل‌گهر که در بازی قبلی خودش توانسته بود دیگر نماینده اصفهان، یعنی سپاهان را با شکست روبه‌رو کند، در شرایطی به دیدار ذوب‌آهن رفت که دو تیم روی پله ششم و هفتم جدول لیگ با یکدیگر همسایه بودند و طبیعی بود که هم ربیعی  و هم سرمربی یونانی گل‌گهر به‌دنبال کسب سه امتیاز و صعود یک یا دو پله‌ای در جدول رده‌بندی باشند.

بازی در نیمه اول کیفیت لازم را نداشت و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود و با چند صحنه نصف‌ونیمه موقعیت آن‌چنانی روی دروازه‌ها ایجاد نشد. یک‌بار در این نیمه پرتاب اوت بلند نادر محمدی روی تیر افقی دروازه گل‌گهر فرود آمد که به‌نوعی جدی‌ترین موقعیت ذوب‌آهن بود؛ البته سیرجانی‌ها در ثانیه پایانی نیمه اول هم با یک شوت پشت محوطه به گل رسیدند که قبل از آن، داور اعلام خطا کرده بود تا دو تیم بدون گل زده راهی رخت‌کن شوند.

در نیمه دوم بازی سردتر از نیمه اول دنبال شد و درنهایت دو تیم با تساوی بدون گل نیم‌فصل لیگ را به پایان بردند.

پارسا جعفری ۹ از ۱۰:

غیبت فرعباسی فرصت دوباره‌ای به جعفری داد تا دوباره به‌عنوان  دروازه‌بان فیکس در ترکیب ذوب‌آهن قرار بگیرد؛ ولی خط آتش گل‌گهر قدرت لازم را نداشت و پارسا فقط یک‌بار در دقایق بازی با واکنشی خوب شوت بازیکن گل‌گهر را دفع کرد تا یک کلین‌شیت برای خودش به ثبت برساند.

نادر محمدی 8.5 از ۱۰:

سیرجانی‌ها که از توانایی پرتاب اوت ذوب‌آهن مطلع بودند، کمتر به این تیم موقعیت پرتاب دادند و نادر محمدی در نیمه اول فقط یک‌بار توپ را به روی تیر دروازه حریف فرستاد و در نیمه دوم هم بیشتر مشغول انجام وظایف دفاعی بود.

سید محمد قریشی ۸ از۱۰:

گل‌گهر در فاز تهاجمی، تیمی باکیفیت است و همین موضوع باعث شد قریشی بیشتر مشغول انجام وظایف دفاعی باشد و کمتر به زمین گل‌گهر نفوذ کند.

امیرحسین جدی 7.5 از ۱۰:

یکی‌دو بار در نیمه اول به‌خاطر تعللی که داشت، با اعتراض شدید محمد ربیعی روبه‌رو شد و به نظر می‌رسید برای نفوذ از سمت راست زمین ذوب‌آهن کمی با تردید عمل می‌کند؛ ولی به‌هرحال در روز کلین‌شیت ذوب‌آهن او هم تأثیرگذار بود.

شایان مصلح 7.5 از ۱۰:

نفوذهای گل‌گهر بیشتر از سمت رنگرز جدی بود و همین موضوع باعث شد مصلح کمتر در معرض خطر قرار بگیرد.

پوریا آریاکیا 7.5 از ۱۰:

هافبک دونده و در خدمت تیم ذوب‌آهن دوندگی زیادی داشت تا مهرداد رضایی بتواند نفوذهای بیشتری به سمت دروازه گل‌گهر انجام دهد. آریا کیا یک‌بار در اواخر مسابقه هم صاحب موقعیت شد که شوت بی‌دقتش به بالای دروازه گل‌گهر رفت.

مهرداد رضایی ۸ از ۱۰:

دوندگی زیادی در خط هافبک ذوب‌آهن دارد؛ ولی احتیاج دارد روی شوت‌های پشت محوطه و حمایت از مهاجمان تیمش دقت بیشتری داشته باشد تا از تک‌موقعیت‌ها استفاده کند. او در نیمه دوم به‌خاطر شکستگی سر دچار مصدومیت شد؛ ولی با همین شرایط هم کار را ادامه داد.

فردین یوسفی ۷ از ۱۰:

دوندگی زیادی داشت؛ اما در بحث ایجاد موقعیت برای مهاجمان تیمش موفق عمل نکرد تا ذوب‌آهن در روزی کم‌موقعیت نتواند فرصتی برای  رسیدن به گل پیدا کند.

محمدحسین اسلامی ۶ از ۱۰:

در ادامه روند معمولی و بی‌تأثیر خودش در ترکیب ذوب‌آهن نتوانست در برابر گل‌گهر هم درخششی داشته باشد؛ باید امیدوار بود تا ازدست‌رفتن جایگاهش در اردوهای تیم ملی بتواند انگیزه‌ای برای بازگشت دوباره او فراهم کند.

مجید علیاری ۵/۵ از ۱۰:

بدترین بازی علیاری در این نیم‌فصل بود. او در این بازی به‌جز تفاوتی که در رنگ کفش‌هایش با بقیه بازیکنان داشت، درمجموع تأثیر آن‌چنانی بر روند بازی نداشت.

محمدجواد محمدی ۵ از ۱۰:

یک‌بار در نیمه اول صاحب موقعیت شد؛ اما با خودخواهی توپ را پاس نداد. در بقیه دقایق مسابقه توپی نصیبش نشد تا نتواند در آخرین بازی فصل گل‌زنی کند.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

پنج − سه =