اختصاصی اصفهان‌زیبا؛

مجموعه چهار جلدی «یادواره نهضت اسلامی» توسط اصفهان‌‎زیبا منتشر شد

فایل PDF چهار جلد کتاب «یادواره نهضت اسلامی» (چهره انقلاب در اصفهان)، تألیف استاد سید حسن نوربخش از پیشگامان انقلاب اسلامی؛ برای اولین بار در فضای مجازی منتشر و در اختیار پژوهشگران و علاقه مندان تاریخ انقلاب اسلامی قرار می گیرد.

تاریخ انتشار: 19:06 - دوشنبه 1403/03/14
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
مجموعه چهار جلدی «یادواره نهضت اسلامی» توسط اصفهان‌‎زیبا منتشر شد

به گزارش اصفهان زیبا؛ فایل PDF چهار جلد کتاب «یادواره نهضت اسلامی» (چهره انقلاب در اصفهان)، تألیف استاد سید حسن نوربخش از پیشگامان انقلاب اسلامی؛ برای اولین بار در فضای مجازی منتشر و در اختیار پژوهشگران و علاقه مندان تاریخ انقلاب اسلامی قرار می گیرد. سید حسن نوربخش مالک کانون سمعی و بصری نوربخش (نوارفروشی نوربخش) پیش از انقلاب است که نام او در چندین صفحه از اسناد ساواک اصفهان هم درج شده است.


«چهره انقلاب در اصفهان» اولین کتابی است که درباره مبارزات مردم اصفهان در انقلاب اسلامی در دهه 60 نوشته شده است و سبک کتاب گردآوری اسناد دست اول، تصاویر، اعلامیه ها، شعارها، عنوان و تاریخ وقایع و اسامی شهدای دوران مبارزات است.

این مجموعه با اجازه استاد نوربخش برای اولین بار در فضای مجازی منتشر می شود و آقای نوربخش معتقد است که دیگران با خواندن این مطالب به مرور خاطرات خود بپردازند و حتما برای انتقال میراث و ارزشهای انقلاب اسلامی به نسل آینده، به نگارش خاطرات خود از انقلاب اسلامی بپردازند. اصفهان زیبا نیز از این ایده استقبال کرده و آمادگی انتشار خاطرات شفاهی پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان را دارد.

یادواره نهضت اسلامی- جلد 1
یادواره نهضت اسلامی- جلد 2

یادواره نهضت اسلامی- جلد 3
یادواره نهضت اسلامی- جلد 4

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

هشت − دو =