با طب انرژی، به نیروهای طبیعت بپیوندید

طب انرژی در جهان به عنوان شیوه‌ای درمانی در كنار طب كلاسیك شناخته شده و كاملا بر مبنای علوم پایه، بیوفیزیك، بیوشیمی، بیولوژی سلولی و ملكولی، ریاضیات و علوم مكانیك است.

تاریخ انتشار: 12:14 - پنجشنبه 1403/04/14
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
با طب انرژی، به نیروهای طبیعت بپیوندید

به گزارش اصفهان زیبا؛ طب انرژی در جهان به عنوان شیوه‌ای درمانی در كنار طب كلاسیك شناخته شده و كاملا بر مبنای علوم پایه، بیوفیزیك، بیوشیمی، بیولوژی سلولی و ملكولی، ریاضیات و علوم مكانیك است.

 طب انرژی، انرژی‌درمانی نیست

متاسفانه طب انرژی در كشور به اشتباه مصطلح و رایج، با انرژی‌درمانی اشتباه می‌شود و اغلب آن را با علوم متافیزیك و ماوراالطبیعه درهم آمیخته و به این نام تعریف می‌كنند،

طب انرژی، شاخه‌ای علمی از پزشکی است که به بررسی ارتباط بدن انسان با انرژی‌های الکتریکی، مغناطیسی و میدان‌های الکترومغناطیسی(مانند: نور و صوت، همچنین انواع دیگر انرژی نظیر جاذبه، انرژی گرمایی، انرژی شیمیایی و فشار؛ نحوه پاسخ‌دهی بدن به این انرژی‌ها؛ امکان کاربرد این انرژی‌ها به منظور حفظ سلامت، پیشگیری و درمان بیماری‌ها) می‌پردازد.

برای بهره‌گیری از طب انرژی، زبانی که بدنتان با آن حرف می‌زند را یاد خواهید گرفت و می‌توانید با آن صحبت کنید. این زبان، همان زبان انرژی است.

 انرژی، محیطی مشترک برای تن و روح است

 انرژی؛ محیطی مشترک برای بدن، ذهن و روح است. طول‌موج‌ها، سرعت ارتعاشات و الگوهای ضربان آن در واقع واژگان این زبان هستند.

به عبارتی درست مثل تن و گام‌هایی هستند که در الفبای موسیقی از آن صحبت می‌شود.

هر چقدر به این زبان مسلط‌تر باشید، مهارت‌تان در هم‌نوا شدن با این سمفونی بیشتر خواهد بود و این سمفونی در سرتاسر زندگی شما در حال اجراست.

متاسفانه امروزه سبک‌زندگی به گونه‌ای است که با نظم حاکم بر طبیعت بیگانه است، ولی در این دوران اگر می‌خواهید زندگی کاملی داشته باشید، باید با سیستم‌های انرژی موجود در بدنتان ارتباط آگاهانه‌ای داشته باشید.

آموزش نحوه به حرکت در آوردن نیروهای درونی خود به‌منظور تقویت سلامتی، ذهن و به عبارتی درخشان کردن روانتان، ساده‌تر از آن چیزی است که ممکن است فکر کنید.

طب انرژی، چه از دوران معاصر و چه اکنون در دوران باستان از آن استفاده می‌شود و خوشبختانه روش بی‌خطر، طبیعی و قابل‌دسترس است.

از عبارت طب انرژی، دو معنا برداشت می‌شود.

انرژی، به بدن حیات می‌بخشد و طب، عاملی است که برای شفابخشی و پیشگیری از بیماری مورداستفاده قرار می‌گیرد.

در طب انرژی، انرژی همان طب است و این روش طبی روی انرژی‌های بدن کار می‌کند.

انرژی شفا می‌بخشد و بنابراین سیستم‌های انرژی درمان می‌شوند.

 توانایی‌هایی‌هایتان را بکارگیرید تا سلامتیتان تضمین شود

جالب است که بدانید اگر از توانایی خود برای پرورش و بهره‌گیری از این انرژی‌ها استفاده کنید، بیش از سایر تکنولوژی‌ها به ابزاری حساس و آگاه از طب انرژی تبدیل خواهید شد.

در حقیقت اگر روی بدنتان تمرکز کنید و آن را سیستم زنده متشکل از انرژی بدانید، پی خواهید برد که تکنولوژی‌های توانمندی در دستان شما وجود دارند که در ارتباط باانرژی هستند.

به هر حال بازگشت دوباره طب انرژی، یکی از مهم‌ترین پیشرفت‌های فرهنگی دنیای معاصر است.

در واقع این تحول، به معنای بازگشت به دورانی است که در آن افراد شخصاً توانایی مراقبت از خود را داشتند.

دکتر الهه حاج‌صادقی

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

بیست − 13 =