شهردار مبارکه بیان کرد:

جوان سازی ناوگان حمل و نقل عمومی در مبارکه

شهردار مبارکه با بیان اینکه تعامل با مردم در اجرای برنامه های مدیریت شهری مد نظر است، گفت: امسال برای تسهیل در تردد شهروندان ۱۵ دستگاه اتوبوس و ۶ دستگاه ون خریداری و ۶ دستگاه بازسازی شد و در مجموع ۱۱۶ میلیارد تومان به این اقدامات اختصاص یافت.

تاریخ انتشار: 12:18 - چهارشنبه 1401/12/24
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
جوان سازی ناوگان حمل و نقل عمومی در مبارکه

شهردار مبارکه با بیان اینکه تعامل با مردم در اجرای برنامه های مدیریت شهری مد نظر است، گفت: امسال برای تسهیل در تردد شهروندان ۱۵ دستگاه اتوبوس و ۶ دستگاه ون خریداری و ۶ دستگاه بازسازی شد و در مجموع ۱۱۶ میلیارد تومان به این اقدامات اختصاص یافت.

محمد مهدی احمدی در نشست شهردار و اعضای شورای شهر که به مناسبت ۲۳ اسفند سالروز حماسه و ایثار مردم مبارکه در سالن همایش شهرداری برگزار شد، تصریح کرد: در حال حاضر توجه به دیدگاههای شهرواندن و نیازهای واقعی آنها از بدیهی ترین اصول در طراحی، تدوین و اجرای برنامه های استراتژیک محسوب می شود که باید سرلوحه امور اجرایی و خدماتی شهرداری ها قرار گیرد.

او خاطر نشان کرد: شهرداری مبارکه مجموعه ای از پروژه های عمرانی، خدماتی، توسعه کمی و کیفی حمل و نقل عمومی، حفظ و توسعه فضای سبز، زیباسازی محیط شهری، بازسازی هویت تاریخی، توسعه کمی و کیفی فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را در دستور کار خود قرار داده است که توجه اصلی در این پروژه ها پاسخ به نیازهای اولویت دار شهروندان و ارتقاء شرایط و محیط زندگی آنها بوده است.

شهردار مبارکه گفت: احداث فاز دوم بلوار شهید بابایی با هزینه ای بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته و تاکنون ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

احمدی ادامه داد: تکمیل رینگ ترافیکی شهر، کاهش ترافیک سطح شهر، دسترسی آسان به محلات نصیرآباد، تسهیل تردد شمال به جنوب شهر و کاهش زمان سفر و مصرف سوخت از اهداف پروژه شهید بابایی است.

او با اشاره به احداث ادامه خیابان ۲۲ بهمن گفت: این پروژه با طول ۲۵۰ متر و عرض ۲۰ متر با مساحت ۵ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان به بار نشست.

شهردار مبارکه تصریح کرد: تقاطع غیر همسطح وحدت با ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار با هدف تسهیل در تردد شهروندان محله های قهنویه، سجادیه و نهچیر و جلوگیری از خسارت های وسایل نقلیه به زیر ساخت ها در دستور کار قرار گرفت.

احمدی افزود: ادامه خیابان جهاد سازندگی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیاردتومان و با مساحت ۷۷۰۰ متر مربع احداث شد.

او در ادامه از آغاز عملیات اجرایی مجموعه ارکیده خبر داد و گفت: ایجاد نماد شاخص تجاری، فرهنگی و اجتماعی و بهره مندی بهینه از زیرساخت های موجود شهر از اهداف این پروژه است.

شهردار مبارکه گفت: شهرک کارگاهی خبام با هدف ساماندهی مشاغل کارگاهی با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفت.

احمدی خاطر نشان کرد: سه سالن ورزشی در محلات قهنویه، شیخ آباد و سرارود با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد تومان اجرا شد.

او در ادامه با تشریح برخی از رویدادهای فرهنگی شهرداری مبارکه در سال ۱۴۰۱ گفت: احداث و تجهیز سینما فرهنگ با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان، برگزاری جشن های عید غدیر و مسابقات متنوع در مناسبت های مختلف از عناوین رویدادهای فرهنگی است.

او در ادامه از خرید یک و نیم میلیارد تومان تجهیزات آتش نشانی خبر داد و گفت: امسال با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان سطل زباله خریداری شده است.

احمدی در پاسخ به پرسش اصفهان زیبا مبنی بر احداث مجتمع مطبوعاتی برای خبرنگاران مبارکه گفت: این موضوع در دستور کار قرار گرفته است که با پیگیری های لازم به منصه ظهور می رسد.

شهردار اصفهان در پاسخ به پرسش دیگر اصفهان زیبا مبنی بر اینکه چه تعداد کارکنان شهرداری از طریق سامانه سوت زنی شناسایی شده اند، خاطرنشان کرد: تاکنون سه فرد خاطی از این طریق شناسایی شده اند که جرم سنگینی نداشته اند.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

13 + 20 =