دانش‌آموز فریدونشهری رتبه‌ یک منطقه سه و 24 کشوری در کنکور سال 1403شد

کسب رتبه یک منطقه و 24 کشوری توسط دانش آموز فریدونشهری

به گزارش روزنامه‌ی اصفهان زیبا؛ هادی راستین، رتبه‌ یک منطقه‌ی سه اظهار داشت: نتایج کنکور که آمد سایت بسیار شلوغ بود و پس از چندین بار تلاش موفق به دیدن نتایج شدم پس از مشاهده‌ی نتایج انتظار چنین رتبه‌ای را نداشتم.

تاریخ انتشار: 22:26 - دوشنبه 1403/07/2
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
کسب رتبه یک منطقه و 24 کشوری توسط دانش آموز فریدونشهری

به گزارش اصفهان زیبا؛ به گزارش روزنامه‌ی اصفهان زیبا؛ هادی راستین، رتبه‌ یک منطقه‌ی سه اظهار داشت: نتایج کنکور که آمد سایت بسیار شلوغ بود و پس از چندین بار تلاش موفق به دیدن نتایج شدم پس از مشاهده‌ی نتایج انتظار چنین رتبه‌ای را نداشتم.

راستین در رابطه با ساعت مطالعه‌ی خود اذعان داشت: از پایه‌ی دهم برای کنکور شروع کردم و روزانه 6 الی هفت ساعت در مدارس و در روزهای تعطیل تقریبا 10 الی 11 ساعت وقتم را برای خواندن درس می‌گذاشتم.

وی افزود: زمان زیادی را برای استراحت اختصاص نمی‌دادم اما گاهی اوقات به بیرون از خانه میرفتم یا بازی های کامپیوتری انجام می‌دادم، تقریباً نیم ساعت در طول شبانه‌ روز از گوشی استفاده میکردم و شش الی هفت ساعت در شبانه روز می‌خوابیدم.

رتبه‌ی 24 کشوری توضیح داد: وقتی دفترچه‌ی سوالات را مشاهده کردم، در ابتدا سوالات ریاضی بود که فکر میکردم مانند سوالات کنکور سال 1402 سخت است و این چنین نبود اما بدلیل ذهنیت ایجاد شده، سوالات ریاضی را آنطور که میخواستم نتوانستم پاسخ دهم. در ابتدای آزمون کمی استرس داشتم و به گذر زمان توجهی نکردم اما هنگام حل دفترچه‌ی دوم کم کم استرسم بر طرف شد.

همچنین هادی راستین در مورد فعالیت های فرهنگی اضافه کرد: در پایه‌ی های دهم و یازدهم در فعالیت های قرآنی و فرهنگی شرکت می‌کردم اما در سال دوازدهم ترجیح دادم بیشتر بر روی درس تمرکز کنم.

وی عوامل زیادی را در این موفقیت موثر دانست و گفت: عوامل زیادی در این موفقیت تاثیرگذار بودند. لطف خداوند، حمایت خانواده تلاش خودم و مدرسه و معلمان اثرگذار بودند.

رتبه یک منطقه سه و 24 کشوری در پایان افزود: دانش‌آموزان سعی کنند درگیر حواشی نشوند و به مسائلی که در اطراف رخ میدهد اهمیت ندهند همچنین به امکانات توجه زیادی نداشته باشند چرا که هرچه هست تلاش خود دانش آموز است و همه‌چیز به خود دانش آموز و تلاش آنها بستگی دارد.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

14 + شش =