رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

حمل و نقل عمومی ۲ دهه بدون تغییر/ دانش روز به حل مشکلات ترافیکی کمک می‌کند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در سطح کلان‌شهرها به اقدامات سخت‌افزاری در حوزه حمل‌ونقل نیاز داریم، گفت: استفاده از دانش روز در این حوزه می‌تواند به رفع مسائل کمک کند.

تاریخ انتشار: 17:20 - شنبه 1402/02/16
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
حمل و نقل عمومی ۲ دهه بدون تغییر/ دانش روز به حل مشکلات ترافیکی کمک می‌کند

به گزارش اصفهان زیبا؛ به نقل از دبیرخانه شورای شهر اصفهان، محمد نورصالحی در حاشیه برگزاری نخستین رویداد فناورانه حمل و نقل دانش‌بنیان و سی‌ودومین نشست معاونان حمل‌ونقل کلان‌شهرهای کشور اظهار کرد: یکی از مشکلات و دغدغه‌های اصلی کلان‌شهرهای کشور، معضلات ترافیکی در حوزه حمل‌ونقل عمومی و تردد مردم در سطح شهرها است که از بیش از دو دهه گذشته تغییری نداشته و به‌روزرسانی نشده است. / حمل و نقل

وی افزود: در این نمایشگاه نوآوری‌ها و محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان عرضه شده است که مسئولان می‌توانند در سطح کلان‌شهرها از آن بهره‌مند شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در سطح کلان‌شهرها به اقدامات سخت‌افزاری در حوزه حمل‌ونقل نیاز داریم، تصریح کرد: استفاده از دانش روز در این حوزه می‌تواند به رفع مسائل کمک کند.

وی اضافه کرد: حدود ۴۱ درصد بودجه امسال شهرداری به حوزه حمل‌ونقل اختصاص یافته است که شامل تأمین ناوگان، اجرای پروژه‌ها، شبکه معابر و حمل‌ونقل پاک است و به نظر می‌رسد این مبلغ برای این حوزه کافی نباشد اما متناسب با ظرفیت بودجه در نظر گرفته شده است که امیدواریم این روند ادامه یابد.

انتهای پیام/

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

یازده + 18 =