رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در یکسالگی شورای ششم، مهمترین مصوبات و شاخصترین اقدامات این شورا را بازخوانی کرد. محمد نورصالحی در نطق پیش از دستور پنجاهویکمین جلسه علنی شورا ضمن تسلیت ایام محرم اظهار کرد: حدود یک سال از عمر شورای ششم گذشته است. در این مدت هرهفته بهمنظور بررسی لوایح جلسات علنی و تلفیق برگزار شده است؛ همچنین کمیسیونهای هفتگانه تقریبا هر هفته با برگزاری جلسات به بررسی مشکلات و مسائل مختلف شهر پرداختهاند. او با بیان اینکه کمیتههای نظارتی مناطق از ابتدای کار شورای ششم فعالشده و در مناطق حضور پیداکرده و مسائل، مطالبات و درخواستهای مردم را پیگیری میکنند، افزود: بهمنظور بررسی و رفع مشکلات شهر، اعضای شورا هر هفته در مساجد، نماز جمعه، مراکز فرهنگی و… بهصورت انفرادی یا گروهی حضور پیدا کرده و با مردم رودررو صحبت میکنند.