نماینده و دستیار شهردار اصفهان در امور هیئت‌های مذهبی و مساجد:

بر ۴۰۰ متر از مسیر منتهی به مرز چذابه سایه‌بان نصب شده است

نماینده و دستیار شهردار اصفهان در امور هیئت‌های مذهبی و مساجد گفت: شهرداری این کلان‌شهر دارای دو موقعیت، یکی در مرز چذابه و دیگری در کربلای معلی است که خدمت‌رسانی در این محل‌ها همچنان ادامه دارد و تاکنون حدود ۴۰۰ مترمربع سایه‌بان در مرز چذابه نصب شده است.

تاریخ انتشار: 12:34 - پنجشنبه 1402/06/2
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
بر ۴۰۰ متر از مسیر منتهی به مرز چذابه سایه‌بان نصب شده است

به گزارش اصفهان زیبا؛ به نقل از ایمنا، محمدعلی خبوشانی با اشاره به تشکیل ستاد اربعین شهرداری اصفهان اظهار کرد: این ستاد با دستور «علی قاسم‌زاده» شهردار این کلان‌شهر تشکیل شد که یکی از کمیته‌های این ستاد تحت عنوان «تدارکات و پشتیبانی» با مسئولیت من فعال بوده است.

وی با بیان اینکه چندین جلسه با «مهدی بقایی» رئیس ستاد اربعین و همکاران در حوزه خدمات شهری در اصفهان برگزار شده است، افزود: در حال حاضر شهرداری این کلان‌شهر دارای دو موقعیت، یکی در مرز چذابه و دیگری در کربلای معلی است و در محلی که ستاد عتبات و عالیات در اختیار مواکب استان اصفهان قرار داده، بحث نظافت با شهرداری این کلان‌شهر بوده است و کارگران خدوم خدمات شهری اصفهان آنجا مشغول خدمت هستند.

مسؤول کمیته تدارکات و پشتیبانی ستاد اربعین شهرداری اصفهان تصریح کرد: در مرز چذابه همکاران از حوزه تدارکات و پشتیبانی بازدید میدانی داشتند و امکانات و زیرساخت‌هایی که باید برای تسهیل امور زائران و خروج آن‌ها از مرز چذابه به سمت عراق فراهم می‌شد، آماده‌سازی کردند.

وی ادامه داد: حدود ۴۰۰ مترمربع سایه‌بان در مرز چذابه نصب شده و تأمین وسایل سرمایشی این مسیر و پذیرایی و نظافت آن محل با همکاری شهرداری چذابه در حال انجام است.

خبوشانی با اشاره به اینکه در موقعیت کربلا نیز همکاران از این محل بازدید میدانی داشتند، گفت: روز جمعه گذشته پاکبانان حوزه خدمات شهری و خدمات موتوری آتش‌نشانی به عراق اعزام شدند و محلی برای اسکان پاکبانان نزدیک موکب، تهیه و آماده‌سازی شده است.

نماینده و دستیار شهردار اصفهان در امور هیئت‌های مذهبی و مساجد با بیان اینکه محموله‌ای از تجهیزات و امکانات از این کلان‌شهر برای زائران توسط خودروهای خدمات موتوری به عراق اعزام شده است، ادامه داد: این خدمت‌رسانی همچنان ادامه دارد و امیدواریم شهردار اصفهان طی روزهای آینده از هر دو موقعیت بازدید داشته باشند تا از نزدیک در جریان فعالیت‌ها قرار گیرند.

انتهای پیام/

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

19 − هفده =