مدیران شهری پرورش‌یافتگان مکتب بسیج هستند

سرهنگ دوم پاسدار محمد نصر اصفهانی در یک نشست خبری با اشاره به اینکه بسیجیان در همه عرصه‌ها در صحنه حضور دارند، خاطرنشان کرد: رشادت‌های بسیجیان قابل‌شمارش نیست و باید قدردان تک‌تک آن‌ها باشیم.

تاریخ انتشار: 13:34 - پنجشنبه 1402/09/2
مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه
مدیران شهری پرورش‌یافتگان مکتب بسیج هستند

به گزارش اصفهان زیبا؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، ضمن گرامیداشت هفته بسیج با بیان اینکه «بسیج امید ملت ایران» شعار امسال هفته بسیج است، گفت: سال گذشته اواخر شهریورماه بسیاری از مردم به دلیل فتنه‌ای که رخ داد، نگران شده بودند و ناامیدی همه جامعه را گرفته بود؛ اما با بصیرت نیروهای مردمی بسیجی، امید به دل شهروندان بازگشت و این یکی از کارکردهای بسیج است که هر گاه ملت دچار تهدید می‌شود با قوت به میدان عمل می‌آید.

سرهنگ دوم پاسدار محمد نصر اصفهانی در یک نشست خبری با اشاره به اینکه بسیجیان در همه عرصه‌ها در صحنه حضور دارند، خاطرنشان کرد: رشادت‌های بسیجیان قابل‌شمارش نیست و باید قدردان تک‌تک آن‌ها باشیم.

او تصریح کرد: برخی رسانه‌های معاند وانمود می‌کنند که بسیج حداقلی از مردم است و عملکرد اندکی دارد؛ در حالی که در کرونا هنگامی که کادر درمان خسته شده بودند، مردم با روحیه بسیجی وارد عمل شدند و این مصداق این جمله است که در واقع بسیج، امید ملت ایران است؛ اما برخی از رسانه‌های معاند می‌خواهند این موضوع را وارونه نشان دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: رسانه‌ها و هنرمندان باید با ابراز واقعیت‌ها در مقابل رسانه‌های معاند بایستند و کارکرد پررنگ بسیج را به خوبی جلوه دهند.

سرهنگ دوم پاسدار نصر اصفهانی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه بسیج پاره تن ملت ایران است، گفت: رهبر انقلاب این موضوع را فرمودند و تأکید کردند نباید مصالح مردم را فراموش کرد.

او  افزود: در اجرای برنامه‌های هفته بسیج باید به دونکته مهم اشاره کرد؛ یکی تجلیل از بسیج و بسیجی و دیگری نشان‌دادن خدمات بسیج به مردم. رهبر معظم انقلاب در این خصوص فرمودند که خدمات بسیج را هنرمندانه به مردم اعلام کنید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در ادامه با تشریح برنامه‌های هفته بسیج که از سوی ناحیه امام صادق(ع) برگزار می‌شود، گفت: تجلیل از بسیجیان برای ارائه خدمات زیاد به مردم و برگزاری برنامه‌های مختلف در این زمینه از مهم‌ترین اقدامات است.

سرهنگ دوم پاسدار نصر اصفهانی با اشاره به عطرافشانی قبور شهدای بسیج در امروز، پنجشنبه ساعت 15 گفت: از مجموع 24 هزار شهید استان اصفهان، 14هزار شهید بسیجی هستند که در حدود 60 تا 70درصد شهدای اصفهان را تشکیل می‌دهند.

او ادامه داد: همایش اقتدار بسیج با حضور  20 هزار بسیجی روز جمعه از ساعت 9 صبح در مصلای نماز جمعه اصفهان برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه در پایگاه‌های مقاومت آیین تجلیل از بسیجیان برگزار می‌شود، تصریح کرد: برپایی آیین جشن و تجلیل از بسیجیان در مساجد و برگزاری 110 برنامه در ناحیه امام صادق (ع) از دیگر برنامه‌هاست.

سرهنگ دوم پاسدار نصر اصفهانی با اشاره به برگزاری 36 یادواره شهید در ناحیه امام صادق(ع) اظهار کرد: 86 اجرا در قالب گروه‌های سرود و برگزاری نشست‌های بصیرتی و جهاد تبیین از برنامه‌های دیگر هفته بسیج است.

او اضافه کرد: آذین‌بندی پایگاه‌ها و مساجد، برپایی 18نمایشگاه خدمات بسیج، ارائه خدمات مشاوره‌ای در محله‌های محروم، برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف در محله‌ها و اجرای گردان‌های سایبری در فضای مجازی با هشتک «امید ملت» برنامه‌های دیگری است که برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) و سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: ارائه خدمات پزشکی و دندان‌پزشکی، اعزام 15 بسیجی به منطقه 14، همچنین برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در گذر فرهنگی چهارباغ با ارائه غرفه‌ها و تولیدات بسیجیان، نمایشگاه در باغ غدیر، مصلای خوراسگان و مسجدالغفور در خیابان سروش و سالن متروی دروازشیراز نیز برقرار است.

او از افتتاح دو مرکز اشتغال در محله هفتون و گورت در هفته بسیج خبر داد و افزود: افتتاح سه صندوق قرض‌الحسنه مردمی در محله‌های اصفهان، اعزام پنج گروه جهادی به مناطق محروم، استقرار 50 میز خدمت رایگان برای مشاوره و خدمات پزشکی، برپایی 10 ایستگاه و موکب پذیرایی به همت گروه‌های جهادی و مقاومت از دیگر برنامه‌هاست.

برخی از مدیران شهری، بسیجیان فعالی هستند که می‌توانند در همه عرصه‌ها نقش آفرینی کنند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) اصفهان نیز در این نشست گفت: باعث خوشحالی است که برخی از مدیران شهری اصفهان پرورش‌یافته مکتب بسیج هستند.

سید احمد قریشی افزود: شهردار اصفهان در عرصه بسیج دانش‌آموزی فعال بوده است و اغلب مدیران شهری پرورش‌یافتگان مکتب بسیج هستند و این موضوع هم جای تبریک دارد و هم انتظارات و تعاملات مردم را نسبت به مدیران شهری بیشتر می‌کند.

او تصریح کرد: مدیریت شهری در این ایام امکاناتی دارد که در اختیار بسیجیان قرار داده است و ما چند جلسه برای تعامل در این زمینه برگزار کرده‌ایم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) خاطر نشان کرد: برخی از مدیران شهری، بسیجیان فعالی هستند که می‌توانند در همه عرصه‌ها نقش آفرینی کنند.

قریشی با تقدیر از شهرداری اصفهان برای ارائه خدمات در هفته بسیج خاطرنشان کرد: قرار است روز جمعه 20هزار نفر به مصلای اصفهان بیایند که ناوگان حمل و نقل شهرداری اصفهان، سازمان آتش‌نشانی و مدیریت ترافیک در این زمینه فعال هستند و همواره هم‌افزایی بین شهرداری و بسیج وجود دارد.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

4 × 5 =