در هانگژو ثابت شد پرچم اصفهان بالاست

به فاصله کمتر از دو ماه پس از پایان بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو، مراسم تجلیل از مدال‌آوران اصفهانی این رویداد برگزار و بدون تفاوت بین ورزشکاران دو گروه، به مدال طلا ۱۰۰ میلیون تومان، مدال نقره ۶۰ میلیون و مدال برنز نیز ۴۰ میلیون پاداش اهدا شد.

تاریخ انتشار: 15:29 - سه شنبه 1402/09/28
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
در هانگژو ثابت شد پرچم اصفهان بالاست

به گزارش اصفهان زیبا؛ به فاصله کمتر از دو ماه پس از پایان بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو، مراسم تجلیل از مدال‌آوران اصفهانی این رویداد برگزار و بدون تفاوت بین ورزشکاران دو گروه، به مدال طلا ۱۰۰ میلیون تومان، مدال نقره ۶۰ میلیون و مدال برنز نیز ۴۰ میلیون پاداش اهدا شد.

جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، در این مراسم تأکید کرد: در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو نقش تأثیرگذاری ایفا کردیم و بی‌شک پرچم ورزش اصفهان در ایران همیشه بالا خواهد بود.

او ادامه داد: در بخش بازی‌های آسیایی ۳۶ بازیکن حضور داشتند و در پاراآسیایی نیز ۱۸ بازیکن، داور و مربی به‌عنوان نماینده اصفهان حضور پیدا کردند و باوجود شرایط خاص و اتفاق‌های مختلفی که رقم خورد، موفق به کسب شش مدال در بخش آسیایی توسط بانوان اصفهانی شدیم که این مورد نشان‌دهنده توانایی، عزم، اراده و اعتمادبه‌نفس بانوی ایرانی است.

محمدی یادآور شد: تمامی ورزشکاران کشور موردتمجید رهبر معظم انقلاب قرار گرفتند که انرژی مضاعفی برای ما بود؛ در بخش پاراآسیایی نیز بازیکنان اصفهان خوش درخشیدند.او با بیان اینکه حضور این جمع به‌نوعی تجدیدقوا برای حضور در مسابقات المپیک و پاراالمپیک است تا با همین عزم و اراده زمینه شادی مردم فراهم شود، تأکید کرد: تلاش ما در اداره‌کل نیز فراهم‌کردن بستر آرامش برای ورزشکاران است و خوشحال هستم که این مراسم باشکوه برگزار شد.

محمدرضا جان‌نثاری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز دیگر سخنران این مراسم بود که تأکید کرد: تمام 54 ورزشکار اصفهانی که در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی شرکت کردند، چه کسانی که مدال آوردند و چه افرادی که مدال کسب نکردند، عزیز هستند؛ زیرا جهد و کوشش چشمگیری داشته‌اند.

او با بیان اینکه ۵۴ ورزشکار به‌عنوان نماینده اصفهان در هانگژو بودند که موفق به کسب ۱۷ مدال شدند، گفت: نکته جالب‌تر اینکه از بین این ۱۷ مدال ۱۱ مقام به بانوان اختصاص دارد و این نشان‌دهنده اهمیت جایگاه بانوان در ایران است. صحبت در خصوص توجه‌نشدن به بانوان در جمهوری اسلامی یک ظلم است که به کشور ما می‌شود و واقعیت چیزی است که مشاهده می‌کنید.

جان‌نثاری در این مراسم اشاره‌ای هم به صعود تیم سپاهان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا داشت و بیان کرد: بر خود لازم می‌دانم از تیم باافتخار سپاهان تشکر کنم. بااینکه در ورزش تخصص ندارم، به‌عنوان یک شهروند هنگامی‌که بازی آن‌ها با الاتحاد را تماشا می‌کردم، تلاش آن‌ها را به‌وضوح دیدم.

 اگر در شبکه‌ای بی‌مهری می‌شود، بازیکنان سپاهان به دل نگیرند؛ چراکه افتخار اصفهان هستند و امیدوارم درباره سپاهان با عواطف مردم اصفهان بازی نشود.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

پانزده − هفت =