نبض زندگی

کمتر از یک هفته پیش بود که فیلمی در فضای مجازی پخش شد. فیلم اردوگاهی از آوارگان که ساکنانش در میان فضای خالی چادرهای اسکانشان جمع شده و عده‌ای دامادی را بر دوش گرفته‌اند.

تاریخ انتشار: 11:39 - چهارشنبه 1402/12/9
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
نبض زندگی

به گزارش اصفهان زیبا؛ کمتر از یک هفته پیش بود که فیلمی در فضای مجازی پخش شد. فیلم اردوگاهی از آوارگان که ساکنانش در میان فضای خالی چادرهای اسکانشان جمع شده و عده‌ای دامادی را بر دوش گرفته‌اند.

کودکان رقص محلی می‌کنند، بزرگ‌ترهایشان شادی می‌کنند، دست برهم می‌زنند.

سکانس بعدی، تصویری است از داخل چادر؛ چادری که در میانه آن عروس و دامادی ایستاده‌اند و همراهانشان هلهله می‌کنند. تصویری از ساده‌ترین مراسم ازدواجی که جایگاه عروس و دامادش یک گلیم ساده و در دیوارهایی پلاستیکی است. شاید بتوان گفت بی‌آلایش‌ترین پیوند ازدواج تاریخ!

اما آنچه این ازدواج را دل‌نشین کرده، امیدی است که در دل عروس و داماد تصویر دیده می‌شود؛ امیدی که ماه‌هاست در دل مردم غزه است و نبض زندگیشان شده.

در میان آماج حملات بی‌امانی که روز و شب بر سرشان نازل می‌شود، همین امید است که سرپا نگهشان داشته و تنها نمودی از آن، همین فیلم کوتاه ازدواج است که مهمان قلب مردم جهان می‌شود؛ تصویری که اگرچه برخی نسخه جدیدترش را منتشر کردند و به اشتباه خبر از شهادت این زوج جوان دادند؛ اما در پاسخ، کاربری این‌گونه زیبا نوشت: «به اذن خداوند و به قداست این ازدواج مبارک، روزی می‌رسد که این زوج خوشبخت دست در دست فرزندانشان قدس را فتح خواهند کرد.»

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

3 − یک =