میلیاردرهای معترض

بعد از شروع جشنواره فجر و بیانیه هنرمندان درباره تحریم جشنواره، ما به سه دسته از هنرمندان تحریم‌کننده رسیدیم که در این متن قرار است این چند گروه را تحلیل کنیم:

تاریخ انتشار: 10:04 - پنجشنبه 1401/11/20
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
میلیاردرهای معترض

بعد از شروع جشنواره فجر و بیانیه هنرمندان درباره تحریم جشنواره، ما به سه دسته از هنرمندان تحریم‌کننده رسیدیم که در این متن قرار است این چند گروه را تحلیل کنیم: دسته اول، هنرمندان «اینا مگه اصلا در قید حیاتن؟» با بیانیه تحریم جشنواره، ما ابتدا با این هنرمندان آشنا شدیم و پس از دیدن اسامی آن‌ها، خداوند را شکر کردیم که آن‌ها در قید حیات هستند، چون تا قبل از اعلام بیانیه آن‌ها، از بس از آن‌ها جهت‌گیری و حرفی ندیده بودیم که فکر می‌کردیم فوت کرده‌اند و در سرای باقی در حال برگزاری کلاس بازیگری برای رفتگان و شرکت در جشنواره هنری حضرت میکائیل هستند.

دسته دوم، هنرمندان «مقیم پروژه‌های سفارشی نظام و بیانیه‌سازان همیشگی.» این دسته از هنرمندان را ما همواره می‌شناسیم، زیرا هر اتفاقی می‌افتد، آن‌ها علاوه بر توهین به ابتدا تا پایان جمهوری اسلامی و تنظیم یک بیانیه، شماره کارت می‌دهند. مثلا غذا شور است، آن‌ها سریع یک استوری حاوی فحش به جمهوری اسلامی بارگزاری می‌کنند و سریع شماره کارتشان را اعلام می‌کنند که مردم به آن پول بریزند تا به مردم مظلومی که غذایشان شور است کمک کنند و بتوانند بعدا یک عکس سلفی حاوی مقادیر زیادی شوآف و ریا آپلود کنند.

البته نگران نباشید! شماره کارت آن‌ها در کارتابل مؤسساتی که با پول نظام تغذیه می‌شود همیشه هست و دیگر لازم نیست که به آن‌ها شماره کارت بدهند، زیرا آن‌ها هر چقدر هم به نظام فحش بدهند، آن مؤسسات هم به آن‌ها کار می‌دهند و هم کلی پول! دسته سوم، هنرمندانِ «اینام هنرمند بودن و ما خبر نداشتیم؟» این دسته هنرمندان را شما نمی‌شناسید. البته نگران نباشید چون ما هم نمی‌شناسیم.

البته ما هم نگران نیستیم چون هم‌صنفی‌هایشان هم ممکن است آن‌ها را نشناسند. مثلا یکی ممکن است نقش عابر پیاده پشت سر هنرمند را داشته باشد، اما صرفا چون اسمش در تیتراژ آمده و به دلیل کسب شهرت برای این که بعدا بتواند در تبلیغات آبمیوه و کیک و بیسکوییت و از این قبیل چیزها حضور داشته باشد، الان جشنواره را تحریم کرده است، یا مثلا فردی که دیالوگ‌های سارا و نیکا در پایتخت از عمر هنری او بیشتر است، اکنون به عنوان هنرمندی فقید و تأثیرگذار برای همه فاز اپوزیسیون گرفته و جشنواره را تحریم کرده است.لطفا در صورت دیدن هر یک از هنرمندان دسته‌های فـوق، عبارت Namiri Az Tanaghoz را به شـماره 2486515746798454 ارسال کنید.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

هفت + دوازده =