پیاده‌روی زمان طلوع و غروب از افسردگی پیشگیری می‌کند

زمان طلوع و یا غروب معمولا حس افسردگی و استرس بیشتر می‌شود، در این صورت چه می‌کنید تا از این حالت خارج شوید؟

تاریخ انتشار: 11:19 - دوشنبه 1403/02/24
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
پیاده‌روی زمان طلوع و غروب از افسردگی پیشگیری می‌کند

به گزارش اصفهان زیبا؛ زمان طلوع و یا غروب معمولا حس افسردگی و استرس بیشتر می‌شود، در این صورت چه می‌کنید تا از این حالت خارج شوید؟ آیا سراغ دارو می‌روید یا می‌خوابید و یا اینکه به طور کلی هیچ اقدامی انجام نمی‌دهید و….

پیاده‌روی کنید

زمان طلوع و یا غروب سعی کنید پیاده‌روی کنید تا افسرده نشوید، این نظر دکتر رسول حیدری، محقق و مدرس تغذیه سالم است که در این زمینه توضیح می‌دهد:

حالت افسردگی معمولا از یک ربع قبل از طلوع آفتاب شروع می‌شود، بخاطر همین است که سفارش شده است از قبل از طلوع آفتاب بیدار شوید و پیاده‌روی کنید تا این حالت عارض نشود.

خیلی از شما اولین کار پس از بیدار شدنتان، چای ‌خورن است غافل از اینکه چای خون را سیاه می‌کند و سودازاست. همچنین ذهن را سیاه کرده و افسرده می‌شوید.

سودا از صبح که بیدار می‌شوید بر شما غلبه و اوج آن همراه با افسردگی، زمان غروب است چون زمان سوداست. بنابراین نزدیک غروب که می‌شود، پیاده‌روی کنید.

پیاده‌روی کردن باعث می‌شود سودا از کف پایتان خارج شود.

قبل از پیاده‌روی هم شربت گلاب، زعفران و عسل بخورید.

پای برهنه راه بروید

در ضمن بهتر است پای برهنه پیاده‌روی بکنید، به‌خصوص در چمن و از آن بهتر ماسه یا خاک راه بروید چون خاک و ماسه انرژی مثبت دارد.

بعد از آن صبحانه مفصل بخورید، اما خوردن نان و پنیر در زمان صبح مناسب نیست چون آدم را کند‌ذهن می‌کند و انرژیتان را می‌گیرد برای همین بهتر است شب‌ها نان و پنیر، همراه با گردو صرف کنید.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

20 − یازده =